وضعیت تکنیکالی بیت کوین

پیش بینی وضعیت بیت کوین در روزهای پایانی سال میلادی2021

کدخبر: ۴۵۹۰۲۱
وضعیت بازار رمزارها و بیت کوین در روزهای پایانی سال میلادی2021 چه وضعیتی خواهد داشت؟
پیش بینی وضعیت بیت کوین در روزهای پایانی سال میلادی2021

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رابین هود:در روزهای گذشته بااینکه بیت کوین در تایم فریم روزانه در زیر مقاومت خط روند نزولی الگوی کنج، گرفتار شده است اما یکبار به خوبی در منطقه تقاضای 54 هزاردلاری حمایت شدو تا محدوده 59 هزار دلار رشد کرد. اما به نظر حمایت54 هزار دلاری در حال تضعیف شدن است .

نمودار بیت کوین

وضعیت Onchain  بیت کوین

ذخایر صرافی‌ها که به مقدار ۲٫۳۰۷٫۰۰۰ بیتکوین بود، یک رشد ۳۹٫۰۰۰ بیتکوینی را تجربه کرده است. با اینکه از منظر برخی وب سایت ها یک هشدار تلقی میشود اما از نظر تیم تحلیلگری رابین هود 39000 واحد افزایش ذخیره بیت کوین صرافی ها نمی تواند برای سرمایه گذاران ایجاد فشار فروش در سمت اسپات مارکت  برای سرمایه گذاران یکساله و بیشتر نگران کننده باشد چون محاسبات سرانگستی ساده زیر نشان می دهد این تعداد اگر به فروش برسد  کمتر از  یک پانزدهم حجم معاملات روزانه است.

39k x 54k = 2,106 M

Daily volume= 35,855 M

به نظر این تعداد با دو هدف وارد صرافی ها شده است:

  • ایجاد ترس
  • ایجاد فشار فروش درسمت بازار فیوچرز

 

نمودار بیت ک.ین دو

پیش بینی روند آینده

سرمایه گذاران یکساله و بیشتر نباید نگران باشند در صورت از دست رفتن حمایت 54  هزار دلاری بیت کوین با احتمال بسیار بالا  از منطقه 48  تا 50  هزار دلاری به سمت بالا باز خواهد گشت.منطقه 48 هزار تا 50 هزار نه تنها منطقه تقاضای قدرتمندی در تایم هفتگی است بلکه یک HL  یا کفی بالاتر از کف قبلی در ترند صعودی کوتاه مدت است. در کل فراتر روند کوتاه مدتی قیمت بیت کوین انتظار ما رسیدن قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار در سه ماهه اول 2022 است.

ناگفته نماند که این طولانی شدن زمان بولران به نفع رشد رمز ارزهای مربوط به حوزه متاورس و بازی هاست.

Twitter: Robinhoodiran

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید