دلار 4200 تومانی به نهاده های دامی داده شد

کدخبر: ۴۶۴۹۵۸
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برخلاف شایعاتی که این روز‌ها در برخی محافل مطرح می‌شود ارز ترجیحی تامین گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی برای دی ماه تخصیص یافت.
دلار 4200 تومانی به نهاده های دامی داده شد

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی ، عباس عسکرزاده اظهار کرد: با توجه به این که در شش ماهه دوم سال براساس قانون ارز ترجیحی کالا‌های اساسی به صورت ماه به ماه تخصیص می‌یابد ارز ترجیحی این سه قلم ذکر شده مانند سابق برای دی‌ماه تامین شده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به ادامه روند تخصیص ارز ترجیحی به این کالا‌های اساسی، هیچ افزایش قیمتی در خصوص محصولات اساسی از جمله مرغ و گوشت قابل قبول نیست

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر در سامانه بازارگاه نهاده دامی مورد نیاز دامداران و مرغداران با قیمت سابق بارگذاری شده و آن‌ها می‌توانند مثل گذشته نهاده مورد نیاز خود را از این سامانه دریافت کنند.

عسکرزاده افزود: تمامی ذخایر استراتژیک کشور نیز در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارند و تامین آن‌ها به صورت مستمر ادامه دارد و در این زمینه نیز هیچگونه کمبودی وجود ندارد.

وی گفت: به طور کلی در خصوص کالا‌های اساسی هیچ نقصان و کمبودی نیست و همه محصولات و کالا‌های اساسی به میزان بیش از نیاز تامین شده است.

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی افزود: با توجه به این که تمامی زنجیره تولید، تامین و توزیع کالا‌های اساسی براساس قانون انتزاع به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده، نظارت بر بازار کالا‌های اساسی نیز به شکل مستمر در حال پیگیری است.

عسکرزاده گفت: به هیچ وجه اجازه برهم زدن ثبات بازار کالا‌های اساسی را نمی‌دهیم و با اندک کسانی که قصد شایعه پراکنی و ایجاد اخلال داشته باشد برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی افزود: به مردم اطمینان می‌دهیم که در خصوص تامین و همچنین قیمت کالا‌های اساسی هیچ چالشی وجود ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید