آینده تاریک برای بیت‌کوین!

طلا؛ پناهگاه رؤیایی این روزهای سرمایه‌گذاران

کدخبر: ۴۷۸۲۳۵
اقتصادنیوز: سرمایه‌گذاران با خرید طلا و نقره، آن‌ها را به عنوان پناهگاه امن می بینند.
طلا؛ پناهگاه رؤیایی این روزهای سرمایه‌گذاران

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت طلا و نقره در معاملات دیروز آمریکا روندی صعودی داشت. دیروز قیمت طلا به بالاترین حد خود در هشت ماه گذشته و نقره به بالاترین میزان خود در چهار هفته اخیر رسید. درگیری‌های روسیه و اوکراین، در کنار تداوم نرخ تورم بالا در اقتصاد آمریکا از مهم‌ترین عوامل ریسک‌گریزی سرمایه‌گذاران در بازارها و افزایش میل سرمایه‌ها به پناهگاه‌های سنتی از جمله طلا شده است. گاوها در بازار طلا و نقره در حال حاضر احساس اعتماد به نفس دارند، زیرا تقاضا برای پناهگاه امن قوی تر است. قیمت آتی طلای آوریل با 5 دلار و 5 سنت افزایش به 1904 دلار و 80 سنت رسید و نقره در ماه مارس با 0.298 دلار افزایش به 24.29 دلار در هر اونس رسید.

معامله‌گران از تعطیلات آخر هفته سه روزه در بازارهای آمریکا بازگشتند و روسیه نیروهای خود را به بخش‌های جداشده از اوکراین فرستاده است و پوتین، رئیس‌جمهور روسیه آن را ماموریت «حفظ صلح» خوانده است. آمریکا و غرب تحریم‌های جدیدی علیه روسیه وضع کرده‌اند، از جمله آلمان که صدور گواهینامه یک خط لوله نفتی کلیدی به روسیه را متوقف کرده است. آمریکا اعلام کرده است روسیه اکنون 190هزار سرباز در مرز اوکراین دارد. این موضوع به احتمال زیاد برای مدتی بازار را داغ نگه خواهد داشت.

gold

معامله بیت‌کوین در کانال ۳۷هزار دلار

فروشندگان بیت کوین (BTC) در اول هفته فعال بودند و موجب افزایش شتاب منفی بازار شدند. به نظر می رسد که این ارز دیجیتال در نمودارهای روزانه بیش از حد فروخته می شود.

دیروز بیت کوین با قیمت 37هزار و 900 دلار معامله می شد و در هفته گذشته 15 درصد کاهش ارزش داشت.

Screen Shot 1400-12-03 at 23.20.43

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید