قیمت اتریوم در نزدیکی 3400 دلار

تثبیت قیمت بیت کوین/رشد 30 درصدی Aave

کدخبر: ۴۸۵۵۵۶
بیت کوین در کانال 47000 دلار تثبیت شده و اتریوم هم همچنان در کانال 3300 دلار معامله می شود.
تثبیت قیمت بیت کوین/رشد 30 درصدی Aave

به گزارش اقتصادنیوز، بیت کوین امروز با افت حدود نیم درصدی، در حدود قیمت 74 هزار و 280 دلار معامله شد. ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از 32 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم به 898 میلیارد دلار رسیده است. بازدهی هفتگی بیت کوین در حال حاضر مثبت 12 درصد است.

بیت کوین از چند روز قبل که با یک جهش قیمتی وارد کانال 47 هزار دلار شد، توانسته این کانال را حفظ کند و این اتفاق خوبی برای افرادی است که وارد معامله خرید شده اند.

معمولا زمانی که بیت کوین با یک جهش قیمتی مواجه می شود، به صورت موقتی هم باشد قیمت یک بازگشت کوچک به قیمت های پایین تر می کند اما این بار قیمت توانسته در کانال 47000 دلار تثبیت شود و فعلا هیجان خاصی در بازار دیده نمی شود.

اتریوم در نزدیکی 3400 دلار

اتریوم امروز با افت کمتر از یک درصد، در حدود قیمت 3390 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی اتریوم مثبت 14 درصد بوده که این نشان می دهد افرادی که طی یک هفته گذشته خرید انجام داده اند اکثرا در سود هستند، به جز آن دسته از معدود افرادی که در قیمت های بالای 3400 دلار خرید انجام داده اند.

اتریوم پس از شکستن محدوده مقاومتی 3000 الی 3300 دلار که یک محدوده بسیار مهم است، نفوذهای ناموفقی به کانال بالاتر داشت و چند بار توانست به کانال 3400 دلار ورود کند، اما این نفوذها تثبیت نشد و فعلا قیمت در کانال 3300 دلار است.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته بیش از 19 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 407 میلیارد دلار است.

بیت کوین و شیبا

رشد 30 درصدی Aave در یک روز

امروز آلت کوین ها تقریبا متعادل هستند و تعداد منفی ها تقریبا با تعداد مثبت ها برابر است. با این حال، هیجان موجود در آلت کوین های مثبت بیشتر از هیجان موجود در آلت کوین های منفی است.

در فهرست 50 ارز برتر بازار، بیشترین افت را اکسی اینفینیتی داشته که 5.5 درصد کاهش قیمت را نمایش می دهد. مابقی ارزهای منفی، کمتر از 4 درصد افت کرده اند. 

اما وضعیت ارزهای مثبت، بسیار بهتر است. گرچه از نظر تعدادی، تعداد ارزهای مثبت و منفی تقریبا برابر است، اما مثبت ها درصدهای زیادی رشد کرده اند. امروز مثبت ترین ارز Aave است که 30 درصد رشد کرده. وی چین هم 11 درصد افزایش قیمت داشته و نیر پروتکل رشد 8 درصدی را نمایش می دهد. مابقی ارزهای مثبت، کمتر از 6 درصد رشد کرده اند.

در بازدهی هفتگی هم ویوز با رشد 67 درصدی بیشترین رشد را داشته و Aave و وی چین 55 و 53 درصد رشد کرده اند.

122 میلیارد دلار معامله در یک روز

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز تغییر خاصی نسبت به روز گذشته نداشته و 2.14 تریلیون دلار است. ارزش معاملات هم با رشد 3 درصدی به 122 میلیارد دلار رسیده است.ارزش معاملات دیفای با رشد قابل توجه، به 18 میلیارد دلار رسیده و استیبل کوین ها هم 99 میلیارد دلار معامله شده اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید