راه دراز برای صعود بیت‌کوین

روزهای خوب طلا در بازارهای جهانی

کدخبر: ۴۸۷۲۱۴
اقتصادنیوز: با اعلام آمار جدید تورم آمریکا قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی روندی صعودی پیدا کرد.این آمار در کنار تداوم بحران حمله روسیه به اوکراین مهم‌ترین عوامل امروز صعود طلا در بازارها به شمار می‌آیند.
روزهای خوب طلا در بازارهای جهانی

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا دیروز افزایش یافت. زرا نگرانی‌های تورمی در آمریکا همراه با بحران اوکراین جذابیت شمش را به عنوان پوشش تورمی تقویت کرد، اما موضع سیاست تهاجمی فدرال رزرو آمریکا باعث کاهش سود شد.

طلای نقطه ای با 0.6 درصد افزایش به 1936.61 دلار در هر اونس رسید. معاملات آتی طلای آمریکا با 0.9 درصد افزایش به 1939.90 دلار رسید.

جیم ویکوف، تحلیلگر ارشد کیتکو متالز در این باره تاکید کرد: زمانی که تورم مجددا در مسیر افزایش قرار بگیرد، حتی در مواجهه با سیاست‌های پولی تهاجمی فدرال رزرو، به نفع (طلا) عمل خواهد کرد.

نشست ماه مارس فدرال رزرو نشان داد که نگرانی عمیق‌تر تورم در اقتصاد گسترش یافته است، «بسیاری» از شرکت‌کنندگان آماده بودند تا در چند جلسه بعدی نرخ‌های بهره را با افزایش شدید 50 واحدی افزایش دهند. افزایش نرخ بهره آمریکا هزینه فرصت نگهداری شمش را افزایش می دهد و در عین حال دلار را تقویت می کند.

gold

راه دراز برای صعود

قیمت بیت کوین (BTC) پس از کاهش نزدیک به 10 درصدی از سطح مقاومت ۴۸هزار دلاری در اوایل این هفته در حال تثبیت است. این رمزارز پشتیبانی بالای ۴۳هزار دلار را حفظ کرده و در 24 ساعت گذشته تقریبا ثابت بوده است.

بیت کوین برای رسیدن به اهداف صعودی ، در ابتدا به سمت 50هزار و 966 دلار، باید حرکت قاطعی را بالای ۴۵هزار دلار انجام دهد.

Screen Shot 1401-01-19 at 00.21.40

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید