تقویم اقتصادی بازارهای جهانی در هفته آتی + جدول

تداوم جذابیت طلا برای معامله‌گران؟

کدخبر: ۴۹۰۸۰۰
اقتصادنیوز: تقویم هفته آتی برای بازارهای جهانی پر از رویدادها و سخنرانی‌مهم است، از انتشار آمار تورم آمریکا گرفته تا سخنرانی کریستین لاگارد.
تداوم جذابیت طلا برای معامله‌گران؟

به گزارش اقتصادنیوز، پس از رسیدن اونس طلا به ۲هزار دلار در ابتدای هفته پیش، طلا یک سقوط آزاد چند ده دلاری را تجربه کرد. 

شان لوسک ، یکی از مدیران بازرگانی والش،  در این باره به کیتکو نیوز گفت :«طلا به بالاترین حد جدید خود رسیده و تثبیت شده است. این فلز در حال حاضر، به دلیل افزایش شاخص دلار در حال نقد شدن است. هرگونه کاهش در قیمت طلا و نقره می‌تواند فرصت خوبی برای خریداران به شمار آید.»

معاملات آتی طلای کامکس در ژوئن 1937.90 دلار بود که 64 دلار نسبت به بالاترین رقم مشاهده شده در اوایل روز دوشنبه هفته گذشته کاهش داشت.

اورت میلمن، کارشناس فلزات گرانبهای Gainesville Coins بر این باور است: این الگوی طلا در چند ماه گذشته بسیار غالب بوده است.

میلمن تاکید می‌کند: «هر بار که طلا به سطح مقاومت بالایی می رسد، تمایل به فروش در بازار ایجاد می‌شود. پویایی های مشابهی زمانی اتفاق می افتد که به سطوح حمایتی خود سقوط می کند.»

یک نشانه بسیار دلگرم کننده این بار این است که طلا می تواند همزمان با افزایش نرخ دلار و بازده اوراق قرضه بالای 1900 دلار در هر اونس نگه داشته شود. میلمن تاکید می‌کند: «با افزایش بازده اوراق قرضه، طلا جذابیت کمتری پیدا می‌کند.»

IMG_20220425_071056_502

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید