گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی

روزهای تاریک بیت کوین

کدخبر: ۴۹۴۶۹۷
اقتصادنیوز: دیروز با عرضه گسترده بیت کوین در بازار، این رمزارز یک سقوط آزاد تاریخی دیگر را تجربه کرد.
روزهای تاریک بیت کوین

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا و نقره نیز در معاملات روز پنجشنبه آمریکا به شدت کاهش یافت. دلار دیروز به بالاترین حد در 20 سال گذشته رسید. طلا بعدازظهر پنجشنبه تحت فشار قوی دلار آمریکا در پایین ترین حد روزانه معامله شد. معاملات آتی طلای ژوئن Comex در 1820.40 دلار باقی ماند که 1.80 درصد در روز کاهش داشت. معاملات آتی نقره کامکس ژوئیه در روز گذشته به پایین‌ترین حد در 22 ماه گذشته رسید و با کاهش 0.70 دلار به 20.87 دلار در هر اونس رسید.

ریسک گریزی به دلیل جنگ روسیه و اوکراین که هیچ نشانه ای از پایان ندارد، قرنطینه های کووید در چین و تورم مشکل ساز که جهان را در برگرفته است، همگی از عواملی به شمار می‌روند که بازار را این گونه تحت تاثیر قرار داده است.

همزمان با تشدید مبارزه بانک مرکزی آمریکا با تورم بالا، مجلس سنای آمریکا با 80 رای موافق در برابر 19 رای مخالف، دومین دوره ریاست جروم پاول بر فدرال رزرو، را تایید کرد. 

gold

فروش بیش از حد بیت کوین

به نظر می رسد بیت کوین (BTC) با توجه به نمودارها،به صورت گسترده فروخته می شود، که به طور معمول قبل از افزایش کوتاه مدت قیمت این اتفاق رخ داد.

این کریپتوکارنسی به 25هزار و 400 دلار کاهش یافت اما به سرعت به بالای سطح پشتیبانی 27هزار دلار بازگشت. بیت کوین در 24 ساعت گذشته 2 درصد کاهش یافته و در هفته گذشته 20 درصد ارزش خود را از دست داده است.

Screen Shot 1401-02-23 at 00.18.17

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید