گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی؛

سرمایه‌گذاران بیت کوین در کمین افت قیمت

کدخبر: ۵۰۰۷۱۳
اقتصادنیوز: قیمت طلا و نقره دیروز در بازارهای جهانی روندی نزولی را تجربه کرد.
سرمایه‌گذاران بیت کوین در کمین افت قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت طلا و نقره در معاملات روز پنجشنبه آمریکا تحت فشار افزایشی شاخص دلار آمریکا و روند صعودی بازدهی خزانه داری آمریکا، کاهش یافت. در نشست سیاست پولی بانک مرکزی اروپا نیز، اعلام شد که به احتمال زیاد از ماه جولای نرخ بهره را افزایش خواهد داد. این تصمیم فشار بیشتری را بر قیمت طلا وارد کرد. معاملات آتی طلای آگوست با افت 8.50 دلاری به 1848.10 دلار رسید. آتی نقره Comex در جولای آخرین بار با 0.404 دلار کاهش به 21.685 دلار در هر اونس رسید.

gold (1)

عملکرد بهتر آلتکوین نسبت به بیت کوین

ارزش بیت کوین (BTC) در روز پنجشنبه تقریباً ثابت بود. به نظر می‌رسد که معامله گران در انتظار یک سقوط بزرگ قیمت هستند. بر اساس شاخص ترس و طمع بیت کوین، در حال حاضر، تمایل خرید در میان معامله گران ارزهای دیجیتال همچنان نزولی است، البته در مقایسه با هفته گذشته کمتر شده است.

در همین حال، بیشتر کریپتوهای جایگزین (آلتکوین) در روز پنجشنبه از بیت کوین بازدهی بهتری داشتند که نشان دهنده تمایل بیشتر معامله گران کوتاه مدت برای ریسک به شمار می‌رود. به طور معمول، ارزش آلتکوین ها در طول بازارهای صعودی بیشتر از بیت کوین افزایش می یابند، زیرا ریسک بیشتری دارند. و عکس آن در بازارهای نزولی صادق است.

Screen Shot 1401-03-20 at 02.19.40

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید