تحلیلگران کیتکو پیش‌بینی کردند؛

تداوم روزهای بد برای طلا!

کدخبر: ۵۰۸۶۳۳
اقتصادنیوز: بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی طلای هفتگی کیتکو نیوز، پیش‌بینی‌های بدبینانه درباره طلا در میان تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران مین استریت افزایش یافته است.
تداوم روزهای بد برای طلا!

به گزارش اقتصادنیوز ، تحلیل‌های بدبینانه در بازار طلا در چند هفته اخیر تشدید شده است. سرمایه گذاران انتظار دارند که فدرال رزرو برای مهار نرخ تورم به شدت نرخ های بهره را افزایش دهد. در این شرایط، بازده اوراق در کنار شاخص دلار آمریکا روند افزایشی پیدا خواهند کرد، این دو پارامتر جبهه اصلی مقاومت در برابر طلا را هدایت خواهند کرد.

در حالی که دلار آمریکا برای اولین بار در 20 سال گذشته به یورو رسیده است. قیمت طلا پایین ترین سطح یک ساله خود را ثبت کرد. تحلیلگران بر این باورند که اگرچه طلا به کانال 1700 دلاری نزول کرده است، اما رویداد خاصی در بازار رخ نداده است.فرانک مک گی، فروشنده فلزات گرانبها در Alliance Financial، در این باره تاکید کرد که او انتظار دارد قیمت طلا کاهش پیدا کند.

همچنین در اکوایران ببینید : عراق برق عربستان را جایگزین ایران می‌کند

Jim Wyckoff، تحلیلگر فنی ارشد Kitco.com، هم اعلام کرد که چشم انداز فنی نشان می دهد که بازار در کوتاه‌مدت نزولی خواهد بود.

photo_2022-07-16_10-11-05

این هفته 16 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. در میان شرکت کنندگان، سه تحلیلگر در کوتاه مدت نسبت به طلا خوش بین، هشت نفر معادل 50 درصد شرکت‌کنندگان به این روند بدبین بوده و 31 در صد نیز بازار را کم‌نوسان پیش‌بینی می‌کنند.

در همین حال، 1107 نفر در نظرسنجی آنلاین خرده فروش‌ها شرکت کردند. از این تعداد 441 نفر یا 40 درصد روند بازار در هفته اتی را صعودی،458 معادل با 41 درصد این روند را نزولی پیش‌بینی کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید