تحلیلگران کیتکو پیش‌بینی کردند؛

خوش‌بینی خرده‌فروش‌ها و تحلیل‌گران به بازار طلا!

کدخبر: ۵۲۰۸۷۶
اقتصادنیوز: اکثریت تحلیل‌گران روزهای خوبی برای طلا در هفته آتی پیش‌بینی می‌کنند.
خوش‌بینی خرده‌فروش‌ها و تحلیل‌گران به بازار طلا!

به گزارش اقتصادنیوز ، پیش‌بینی ‌ها درباره آینده بازار طلا تا حدود زیادی بهبود یافته است. این فلز گرانبها توانسته است، مرزحمایتی تعیین‌کننده بالای 1700 دلار را نگه دارد.

شان لوسک، یکی از مدیران شرکت والش تریدینگ براین باور است: «احتمال انتشار آمار ناامیدکننده اقتصاد در آمریکا در هفته جاری می‌تواند دلاررا تحت فشار قرار دهد و قیمت طلا را بالا ببرد، اما این داده‌ها فدرال رزرو را از افزایش نرخ‌ بهره باز نمی‌دارد و این در نهایت از بازده اوراق قرضه و دلار آمریکا حمایت می‌کند.طلا هفته آینده می تواند به 1760 دلار برسد، اما این واقعیت را تغییر نخواهد داد که در یک محدوده گیر کرده است.»

photo_2022-09-10_17-02-53

این هفته، در مجموع 16 تحلیل‌گر در نظرسنجی وال استریت کیتکو نیوز شرکت کردند. 9 تحلیلگر یا 56 درصد در هفته جاری نسبت به طلا خوش‌بین هستند. دو تحلیلگر یا 13 درصد روند بازار را نزولی دیده و پنج تحلیلگر  بازار را کم‌نوسان ارزیابی می‌کنند.

در بخش خرده فروشی، 495 پاسخ دهنده در نظرسنجی آنلاین شرکت کردند. در مجموع 255 شرکت‌کننده معادل با 52 درصد روند قیمت طلا ررا افزایشی، 31 درصد کاهشی و 18 درصد هم این بازار را کم‌نوسان ارزیابی می‌کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید