تحلیلگران کیتکو پیش‌بینی کردند؛

خطر سقوط در کمین طلا!

کدخبر: ۵۲۲۲۰۱
اقتصادنیوز:همراه با روند نزولی قیمت اونس طلا در بازارهای، پیش‌بینی‌های تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران خرد در این زمینه تا حدودی نزولی شده است.
خطر سقوط در کمین طلا!

به گزارش اقتصادنیوز، بازار طلا ممکن است با مشکل مواجه شود زیرا قیمت ها پس از سقوط به کف دو سال اخیر، در حال آزمودن سطوح حمایت بحرانی هستند.

کاهش قیمت طلا در هفته گذشته، ادامه روندی است که در اوایل ماه مارس و با واکنش بازارها به اقدام های تهاجی فدرال رزرو در ساحت سیاست پولی برای کاهش تورم آغاز شد، تورمی که هنوز چشم‌انداز روشنی برای مهار آن متصور نیست.

در این شرایط، بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که آسیب فنی زیادی به قیمت طلا وارد شده است و حرکت صعودی در کوتاه مدت برای این فلز گرانبها دشوار خواهد بود.

photo_2022-09-17_14-37-15

این هفته، در مجموع 22 تحلیل‌گر  در نظرسنجی وال استریت کیتکو نیوز شرکت کردند. 14 تحلیلگر معادل با 63 درصد روند بازار طلا را نزولی ارزیابی کرده‌اند.

در بخش خرده فروشی، 1045 پاسخ دهنده در نظرسنجی آنلاین شرکت کردند. در مجموع 395 رأی دهنده معادل با 38 درصد به بازار طلا خوش‌بینی بوده و489 نفر دیگر یا 47 درصد روزهای خوبی را برای این فلز پیش‌بینی نمی‌کنند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید