تحلیلگران کیتکو پیش‌بینی کردند؛

آینده نه چندان روشن برای طلا در بازارهای جهانی

کدخبر: ۵۳۵۸۳۰
اقتصانیوز: گاوهای بازار طلا باید در هفته آینده محتاط باشند زیرا جو بازار نمی تواند هیچ جهت روشنی برای قیمت‌ها در کوتاه مدت ارائه دهد.
آینده نه چندان روشن برای طلا در بازارهای جهانی

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار طلا در حالی به پایان هفته خود رسید که بیشترین افزایش‌های این ماه را حفظ کرده است. قیمت اونس در حدود 1750 دلار حفظ شده است. اما بر اساس آخرین نظرسنجی هفتگی کیتکو نیوز، قیمت ها ممکن است در کوتاه مدت با چالش مواجه شوند زیرا احساسات در میان تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران خرد اندکی صعودی است.

با این حال، برخی از تحلیلگران خاطرنشان می کنند که پس از افزایش 11 درصدی طلا در سه هفته گذشته - با افزایش قیمت ها به فاصله قابل توجه 1800 دلار - برخی قیمت‌ها تثبیت‌ خواهد بود.

شان لوسک، یکی از مدیران هجینگ تجاری در والش تریدینگ، گفت که قیمت طلا هفته آینده ممکن است با مشکل مواجه شود زیرا او انتظار دارد که فدرال رزرو سیاست‌های پیشین نرخ سود را ادامه دهد.

با این حال، لوسک افزود که سرمایه گذاران باید همچنان به چشم انداز بلندمدت توجه کنند. او گفت که طلا و نقره با افزایش نرخ های بهره جذاب به نظر می‌رسند در حالی که اقتصاد آمریکا را وارد رکود می‌کند.

فیلیپ استریبل، استراتژیست ارشد بازار در بلو لاین فیوچرز، گفت که او نیز در کوتاه مدت قیمت‌ها را کاهشی می‌بینند، و همچنین به دنبال خرید طلا با قیمت‌های پایین‌تر است.

او گفت: «من فکر می کنم شما فقط باید صبور باشید. کار فدرال رزرو هنوز تمام نشده است.»

این هفته، 20 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی Kitco News Gold شرکت کردند. در میان شرکت کنندگان، هشت تحلیلگر، معادل 40 درصد، پیش‌بینی افزایش قیمت طلا در هفته جاری شدند. در عین حال، هفت تحلیلگر معادل 35 درصد روند را نزولی دانسته و پنج تحلیلگر معادل 25 درصد بازاری کم نوسان را برای این فلز پیش‌بینی کردند.

در همین حال، 495 نفر در نظرسنجی آنلاین خرده فروشی شرکت کردند. از این تعداد 221 نفر یا 45 درصد بازار طلا را صعودی، 177 یا 36 درصد دیگر این روند را نزولی و   97 رأی دهنده یا 20 درصد در کوتاه مدت کم‌نوسان ارزیابی کردند.

unnamed

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید