تقویم اقتصادی بازارهای جهانی در هفته + جدول

بازارها چشم‌انتظار نرخ‌های جدید تورم آمریکا

کدخبر: ۵۵۷۸۶۱
اقتصادنیوز: به گفته تحلیلگران، اگر قیمت طلا به کمتر از 1800 دلار در هر اونس کاهش پیدا کند، با توجه به آخرین اعداد تورمی اقتصاد آمریکا که بازارها را تحت فشار قرار داده است، طلای نقطه‌ای تحت فشار قرار خواهد گرفت.
بازارها چشم‌انتظار نرخ‌های جدید تورم آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز ، غافلگیری بزرگ هفته گذشته، تصمیمات جسورانه فدرال رزرو بود که نشان داد «تعدادی» از اعضای FOMC به جای افزایش 25 واحدی که در نشست فوریه تصویب شد، به سمت افزایش 50 واحدی متمایل شده اند.

علاوه بر این، معیار تورم ترجیحی فدرال رزرو - شاخص قیمت اصلی سالانه PCE - در ژانویه شتاب گرفت و به 4.7رصد در مقابل 4.3درصد مورد انتظار، رسید.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار OANDA، د این باره به کیتکو نیوز گفت: بازنشانی بزرگی در افزایش نرخ های سود وجود دارد. مردم اکنون به بیش از 6 درصد فکر می کنند. این می‌تواند قیمت طلا را بشکند.

در زمان نوشتن این مقاله، طلای آتی کامکس آوریل با قیمت 1816.60 دلار در هر اونس معامله می شد که برای پنجمین هفته متوالی کاهش داشت.

این چشم انداز کلان است که بر طلا تاثیر می گذارد. در ژانویه، فلز گرانبها بر این ایده که فدرال رزرو می تواند در پایان سال 2023 نرخ بهره را کاهش دهد، افزایش یافت.

داده های هفته

تحلیلگران داده های کلان برنامه ریزی شده برای هفته را برای هرگونه نشانه ای از ضعف اقتصادی پس از شروع خوب سال، ارزیابی می‌کنند.

unnamed

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید