تحلیلگران کیتکو پیش‌بینی کردند؛

خوش‌بینی تحلیل‌گران به تحولات طلا در هفته آتی

کدخبر: ۵۶۵۹۲۳
اقتصادنیوز: با وجود نوسانات اخیر طلا به نظر می‌رسد خرده‌فروش‌ها همچنان به آینده طلا خوش‌بین هستند.
خوش‌بینی تحلیل‌گران به تحولات طلا در هفته آتی

 به گزارش اقتصادنیوز ، هفته گذشته، هفته خوبی برای قیمت طلا بود و در روزهای آخرآن قیمت به بالای 2هزار دلار در هر اونس رسید. در حالی که هنوز روند بازار صعودی است، گروهی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که ممکن است بازار طلا قبل از رسیدن به بالاترین سطح تاریخ خود، تثبیت شود.

با وجود نوسانات اخیر طلا، نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد خرده‌فروش‌ها همچنان به آینده طلا خوش‌بین هستند. 

علیرغم چشم انداز محتاطانه کوتاه مدت در میان تحلیلگران وال استریت، بسیاری از آنان تاکید دارند که طلا همچنان یک خرید خوب است زیرا بازارهای مالی هنوز دارای نوسان هستند.

unnamed

این هفته، 22 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی Kitco News Gold شرکت کردند. در میان شرکت کنندگان، ده تحلیلگر معادل 50 درصدروند بازار طلا را صعودی، 25درصد نیز بازار را نزولی و 25 درصد دیگر نیز آن را بدون نوسان ارزیابی کردند.

در نظرسنجی‌های آنلاین، خرده‌فروشی‌ها 647 شرکت کردند، از این تعداد، 430 نفر معادل 66 درصد به بازار و قیمت طلا در هفته جاری خوش‌بین بودند. 121 نفر معادل19 درصدروند بازار را کاهشی و 96 شرکت کننده معادل 15 درصد این روند را کم‌نوسان پیش‌بینی کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید