گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی؛

ورود بیت کوین و طلا به جاده افزایش قیمت!

کدخبر: ۵۶۹۵۹۵
اقتصادنیوز: دیروز هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 0.3 درصد افزایش به 1995.57 دلار رسید، قیمت هر اونس طلا در بازارهای آتی نیز با 0.3 درصد افزایش به 2006.35 دلار رسید. هر دو ابزار برای سومین روز متوالی افزایش قیمت را تجربه کردند.
ورود بیت کوین و طلا به جاده افزایش قیمت!

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا در روز سه‌شنبه افزایش یافت و روند بهبود را برای سومین معاملات متوالی ادامه داد. دلار در بحبوحه پیش‌بینی‌ها مبنی بر اینکه فدرال رزرو می‌تواند چرخه افزایش نرخ سود را تا ژوئن متوقف کند، کاهش یافت.

دیروز دلار آمریکا 0.2 درصد سقوط کرد و به کف قیمتی دو هفته اخیر رسید.

با توجه به اینکه افزایش نرخ های بهره، هزینه فرصت نگهداری دارایی های بدون بازده مانند شمش را افزایش می دهد، این سناریو فرصت خوبی  را  برای طلا ایجاد کرده است. همچنین انتظار می‌رود که سیاست‌های اخیر فدرال رزرو به دلیل بدتر شدن شرایط اقتصادی باشد که جذابیت فلز زرد را افزایش می‌دهد.

دیروز هر اونس طلا با 0.3 درصد افزایش به 1995.57 دلار رسید،قیمت هر اونس طلا آتی نیز با 0.3 درصد افزایش به 2006.35 دلار رسید.هر دو ابزار برای سومین روز متوالی افزایش قیمت را تجربه کردند.

gold_3d_b_o_usd_x

آینده نامعلوم بیت‌کوین

به نظر می‌رسد بیت کوین تا زمانی که سرمایه گذاران در مورد سیاست‌های نظارتی آمریکا در مورد ارزهای دیجیتال به قطعیت نرسند، نوسانات زیادی نخواهد داشت. علیرغم تضعیف دلار آمریکا و کاهش بازدهی خزانه داری، کریپتوها صعود چندانی نداشتند. تا زمانی که معامله‌گران رمزارز شاهد یک تحول مثبت واضح در بخش نظارتی نباشند، بیت‌کوین ممکن است در یک سطح باقی بماند و در حال حاضر تلاش می‌کند تا مرزهای پایین‌تر محدوده معاملاتی خود را پیدا کند.

Screen Shot 1402-02-06 at 00.03.24

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید