گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی؛

بیت‌کوین ۳۰هزار دلاری در راه است؟/ جهش 33 دلاری اونس طلا

کدخبر: ۵۷۱۱۱۷
اقتصادنیوز: تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره می تواند بیت کوین را به بالای 30 هزار دلار برگرداند.
بیت‌کوین ۳۰هزار دلاری در راه است؟/ جهش 33 دلاری اونس طلا

به گزارش اقتصادنیوز ، در حالی که صحبت ها در مورد کاهش بدهی بالقوه آمریکا در بحبوحه اختلاف نظر قانونگذاران جمهوری خواه و دولت بایدن در مورد افزایش سقف محدودیت کنگره برای پرداخت تعهدات آمریکا افزایش یافته است، طلا روز سه شنبه به بالای 2هزار دلار در هر اونس بازگشت.

طلا برای تحویل ژوئن در کامکس نیویورک 31.10 دلار معادل 1.6 درصد افزایش یافت و به 2023.30 دلار رسید. این بزرگترین افزایش درصدی یک روزه برای طلای آتی از 4 آوریل بود که 1.9 درصد افزایش یافته بود.

قیمت لحظه ای طلا که بازتاب معاملات فیزیکی شمش است و برخی معامله گران با دقت بیشتری نسبت به معاملات آتی دنبال می کنند، با 33.51 دلار یا 1.7 درصد افزایش به 2016.13 دلار رسید.

طلا همچنین با توجه به موضع‌گیری‌هایی مبنی بر اینکه فدرال رزرو شاید افزایش بیش از یک ساله نرخ خود را پس از یک چهارم واحد افزایش دیگر در روز چهارشنبه متوقف می‌کند که باعث می‌شود نرخ‌های  سودآمریکا در اوج 5.25 درصد در مقابل روند تورم 4.0 تا 5.0 درصد باقی بماند، تقویت شد.

gold_3d_b_o_usd_x

بیت‌کوین ۳۰هزار دلار در راه است

سرمایه گذاران بیت کوین به تصمیم گیری نرخ بهره توسط فدرال رزرو به عنوان یکی از سیگنال های اصلی که می تواند جهت قیمت بعدی را تعیین کند، توجه دارند. احساسات تحلیلگران نشان می‌دهد، آیا بیت کوین به بالای 30هزار دلار صعود می کند یا به اصلاح قیمت ادامه می دهد.

تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره می تواند بیت کوین را به بالای 30 هزار دلار برگرداند.

Screen Shot 1402-02-12 at 23.27.29

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید