گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی؛

بدترین روز طلا و بیت‌کوین در دوماهه اخیر +نمودار

کدخبر: ۵۷۶۰۵۶
طلا و بیت‌کوین در روز جاری به پایین‌ترین سطح دوماهه گذشته خود نزدیک شدند.
بدترین روز طلا و بیت‌کوین در دوماهه اخیر +نمودار

براساس گزارش اقتصادنیوز، بازار کریپتوکارنسی در این هفته کاهش شدیدی را تجربه کرد و بیت کوین به پایین ترین سطح خود در دو ماه اخیر نزدیک شد. این کاهش زمانی رخ داد که سرمایه گذاران از داده های تورم بریتانیا و هشدارهای جدید جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکادر مورد بن بست ادامه دار بر سر سقف بدهی آمریکا نگران شدند.

علیرغم انتشار صورتجلسه کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) که نشان دهنده اختلافات بین بانکداران مرکزی آمریکا در مورد ادامه افزایش نرخ بهره بود، اعتماد بازار همچنان پایین بود. ارزش بیت کوین به 25,885 دلار کاهش یافت - ضعیف ترین آن از اواسط مارس را تجربه کرد.

Screen Shot 1402-03-04 at 13.05.44

طلا نیز به پایین‌ترین حد دوماهه خود رسید

قیمت طلا در روز پنجشنبه نزدیک به پایین‌ترین سطح دو ماهه خود در نوسان است. بازارها نسبت به افزایش سقف بدهی آمریکا نگران اند، در حالی که قیمت مس در بحبوحه نگرانی‌ها از کند شدن رشد اقتصادی و چشم‌انداز ضعیف تقاضا کاهش بیشتری پیدا کرد.

پس از اینکه فلز زرد به زیر سطح 2000 دلاری سقوط کرد، قیمت شمش در یک محدوده معاملاتی محدود - 1950 تا 1980 دلار در هر اونس - که در هفته گذشته مشاهده شد، باقی ماند.

هر اونس طلا با اندکی افزایش به 1959.09 دلار رسید، در حالی که معاملات آتی طلا با 0.2 درصد کاهش به 1959.70 دلار در هر اونس رسید. هر دو ابزار نزدیک به پایین ترین سطح خود از اوایل آوریل معامله می شدند.

gold_3d_b_o_usd_x

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید