گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی؛

بیت‌کوین ۵۰هزار دلاری در راه است؟

کدخبر: ۵۷۹۰۹۴
اقتصادنیوز: Dave the Wave، پیش‌بینی می‌کند که اگر الگوی فعلی بیت‌کوین تکرار شود، ارزش این ارز دیجیتال ظرف حدود یک سال به 50هزار دلار می‌رسد.
بیت‌کوین ۵۰هزار دلاری در راه است؟

به گزارش اقتصادنیوز، بازارهای طلا و فلزات در روز جمعه تا حدود زیادی کم نوسان بودند. دلار در بحبوحه پیش‌بینی مبنی بر توقف چرخه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در هفته آینده عقب‌نشینی کرد.

طرح فروش فوری ایران خودرو آغاز شد+ شرایط

فلز زرد در روز پنج شنبه بهترین افزایش روزانه خود را در دو هفته گذشته ثبت کرد و به بالای محدوده معاملاتی خود از اواسط ماه می رسید. تحلیل‌گران این تحول را بر اثر جهش در ادعاهای هفتگی بیکاری در آمریکا ارزیابی میکنند؛ چرا که این آمار موجب شده است که گمانه زنی‌ها برای توقف روند رشد نرخ سود توسط فدرال رزرو، افزایش یابد.

به دنبال این داده ها، دلار شدیدترین افت خود را از اواخر ماه مارس ثبت کرد. در حالی که بازدهی خزانه داری نیز کاهش یافت که به نوبه خود به نفع بازارهای فلزات بود.

امروز هر اونس طلا در 1965.04 دلار ثابت ماند، در حالی که معاملات آتی طلا با 0.1 درصد افزایش به 1979.75 دلار در هر اونس رسید. هر دو ابزار در هفته حدود 0.8 درصد افزایش داشتند.

Screen Shot 1402-03-19 at 15.14.54

آینده روشن بیت کوین

Dave the Wave، پیش‌بینی می‌کند که اگر الگوی فعلی بیت‌کوین تکرار شود، ارزش این ارز دیجیتال ظرف یک سال یا بیشتر به 50هزار دلار می‌رسد. این پیش‌بینی خوش‌بینانه در زمان افزایش عدم اطمینان نظارتی صورت می‌گیرد، اما با چشم‌انداز صعودی که توسط سایر ارزها در بازار ارزهای دیجیتال همخوانی دارد. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، کتی وود، مدیر عامل Ark Invest، علیرغم موج بررسی نظارتی بر غول های ارزهای دیجیتال مانند Binance و Coinbase، همچنان در چشم انداز خوش بینانه خود در مورد آینده ارزهای دیجیتال ثابت قدم است.

Screen Shot 1402-03-19 at 15.03.40

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید