گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و سکه؛

دلار، زیر پای سکه را خالی کرد!

کدخبر: ۵۸۵۱۳۲
اقتصادنیوز:قیمت سکه امامی در بازار آزاد امروز تا محدوده ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پایین آمد اما عصر امروز ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود.فعالان بازار می گفتند که دلار، زیر پای سکه را خالی کرد.
دلار، زیر پای سکه را خالی کرد!

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا از محدوده کم‌دامنه روزهای اخیر خود خارج نشده و امروز نیز نوسان بسیار جزئی را به ثبت رسانده است.

قیمت دلار  امروز، یکشنبه 18 تیر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در سطح 41 هزار و 258 تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو امروز با افزایش نامحسوس 27 تومانی تومانی در سطح 45 هزار و 254 تومان قرار گرفته است.

قیمت درهم امارات نیز در سطح 11 هزار و 234 تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 508 تومان، 41 هزار و 140 تومان و 10 هزار و 213 تومان درج شده است.

همچنین قیمت هر گرم  طلا 18 عیار  امروز 18 تیر 1402 در مرکز مبادله ارز و طلا در سطح 2 میلیون و 340 هزار تومان قرار دارد.

قیمت ارز توافقی

نوسان امروز قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان همانند روز گذشته در دامنه محسوسی بوده است.

قیمت دلار امروز ‌یک‌شنبه 18 تیر ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان بطور میانگین 41 هزار و 265 تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته 150 تومان کاهش داشته است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز همچنان در کانال 45 هزار تومانی قرار گرفته  و با افزایش 56 تومانی نسبت به روز گذشته، رقم میانگین 45 هزار و 237 تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین  معادل 13 هزار و 329 تومان اعلام شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که  قیمت دلار  در  بازار آزاد  یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری قرار دارد؛  قیمت دلار در بازار آزاد  با اختلاف تقریبا 9 هزار تومانی در محدوده 49 هزار و 800 تومان قرار دارد.در روزهای گذشته قیمت دلار بالای مرز ۵۰هزار تومان در نوسان بود.

قیمت سکه  ، نیم سکه و ربع سکه

قیمت سکه امامی در بازار آزاد امروز تا محدوده ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پایین آمد اما عصر امروز ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود.فعالان بازار می گفتند که دلار، زیر پای سکه را خالی کرد.

از سوی دیگر، طبق اعلام کانون صرافان، قیمت انواع سکه امروز تا حدودی ثابت بوده است.

 قیمت سکه امامی امروز به طور میانگین در سطح  28 میلیون و 680 هزار تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته کمی کاهش داشته است.

همچنین در سایت اتحادیه  قیمت سکه امامی  نیز در کانال 28 میلیون تومانی قرار دارد و رقم 28 میلیون و 600 هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز رقم میانگین 15 میلیون و 580 هزار تومان را نشان می‌دهد که با کاهش 100 هزار تومانی همراه بوده است.

همچنین قیمت ربع سکه در کانون صرافان رقم 10 میلیون و 580 هزار تومان اعلام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید