تقویم اقتصادی بازارهای جهانی در هفته + جدول

سرمایه‌گذاران گوش‌به زنگ آمارهای اقتصادی آمریکا و چین!

کدخبر: ۵۸۶۴۹۱
اقتصادنیوز: سرمایه‌گذاران آمریکایی در هفته آتی گزارش‌هایی در مورد مجوزهای ساخت، شروع مسکن و فروش خانه های موجود، به روز رسانی در مورد سلامت بخش مسکن دریافت خواهند کرد.
سرمایه‌گذاران گوش‌به زنگ آمارهای اقتصادی آمریکا و چین!

به  گزارش اقتصادنیوز، انتظار می‌رود که داده‌های خرده‌فروشی آمریکا برای ماه ژوئن در روز سه‌شنبه افزایش 0.5 درصدی را نشان دهد. این افزایش با فروش خودرو و فروش بالاتر جایگاه‌های بنزین تقویت شده است، که نشان می‌دهد تقاضای مصرف‌کننده همچنان انعطاف‌پذیر است.

طبق تقویم سرمایه گذاران آمریکایی در هفته آتی، گزارش هایی در مورد مجوزهای ساخت، شروع مسکن و فروش خانه های موجود در آمریکا، به روز رسانی در مورد سلامت بخش مسکن دریافت خواهند کرد. نرخ بالای وام مسکن همچنان بر فروش خانه‌های موجود تاثیر می‌گذارد، اما ساخت و ساز با توجه به قیمت‌گذاری ثابت و افزایش فروش خانه‌های جدید به دلیل کمبود املاک در بازار، در حال بهبود است.

از سوی دیگر، انتظار می رود انبوهی از داده‌های اقتصادی از چین در روز دوشنبه نشان دهد که جهش پس از همه گیری این کشور به سرعت در حال از دست دادن فرصت‌های جدید اقتصادی است. به صورت کلی این امر می تواند انتظارات را تقویت کند که اقتصاد پکن به زودی به اقدامات محرک بیشتری نیاز دارد.

unnamed

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید