«اقتصاد نیوز» گزارش می‌دهد

دلار درجا می‌زند؟/ پیش بینی قیمت دلار امروز

کدخبر: ۵۹۰۶۸۱
اقتصادنیوز: قیمت تتر در روز یکشنبه در کف 49 هزار و 600 تومان بود و در معاملات عصر با افزایش تا 50 هزار و 200 تومان بالا رفت. برخی از تحلیلگران اقتصادی باور دارند این امر ممکن است بر روی معاملات ارز و سکه در روز جاری اثر بگذارد.
دلار درجا می‌زند؟/ پیش بینی قیمت دلار امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، روز گذشته قیمت دلار در تهران در محدوده 49 هزار و 600 تا 49هزار و 900 تومان به فروش رسید. بررسی‌ها از روند معاملات تابستانی شاخص ارزی حاکی از آن است که از نیمه تیر ماه تاکنون فعالیت این ارز در سطوح قیمتی زیر مرز 50هزار تومانی صورت گرفته و از دامنه نوسان آن به میزان چشمگیری کاسته شده است.در معاملات پشت خطی دیشب قیمت دلار در حدود 49هزار و 700 تومان به فروش رسید.

معامله‌گران معتقدند اگر  قیمت دلار امروز در هرات بالای مرز مقاومت 49 هزار و 300 تومان بماند ای امروز مقاومت مهم بعدی محدوده 49 هزار و 600 تومان خواهد بود.به عقیده این دسته در صورتی که این اتفاق بیفتد این امر ممکن است زیر پای دلار در تهران را تا حدودی سفت کند.

از سوی دیگر درهم روی حمایت 13 هزار و 630 تومانی قرار دارد و اگر به مسیر نزولی خود ادامه دهد محدوده 13 هزار و 500تومان مهمترین حمایت پیش روی آنست که می تواند درهم را به محدوده های پایین تر قیمتی هدایت کند. شکست مقاومت 13 هزار و 800 تومان و پس از آن تثبیت بالای مقاومت 14 هزار تومانی می تواند نقطه چرخش بازار به سمت نیروهای افزایشی باشد.

قیمت تتر در روز یکشنبه در کف 49 هزار و 600 تومان بود و در معاملات عصر با افزایش تا 50 هزار و 200 تومان بالا رفت.برخی از تحلیلگران اقتصادی باور دارند این امر ممکن است بر روی معاملات ارز در روز جاری اثر بگذارد.

با این حال برخی از معامله گران باور دارند که دست پر بازارساز از دلارهای نفتی پر شده و احتمالا سد راه معامله گران افزایشی قرار خواهد گرفت. 

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید