گزارش «اقتصادنیوز» از بازار ارز تهران؛

بازار دلار و سکه به خواب رفت!

کدخبر: ۵۹۱۳۱۹
اقتصادنیوز: قیمت دلار امروز نسبت به روز قبل تقریبا رنج بود و‌ در حول و حوش ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید. نرخ حواله درهم نیز در مقایسه با روز قبل تقریبا ثابت ماند و در حدود ۱۳ هزار و ۶۷۰ تومان به فروش رسید.
بازار دلار و سکه به خواب رفت!

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران امروز پنجشنبه ۱۹ مرداد ماه مانند روزهای گذشته شاهد آرامش نسبی بود. قیمت دلار امروز نسبت به روز قبل تقریبا رنج بود و‌ در حدود ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید. نرخ حواله درهم نیز در مقایسه با روز قبل تقریبا ثابت ماند و در حدود ۱۳ هزار و ۶۷۰ تومان فروش رفت.

فعالان بازار می‌گویند در شرایط فعلی محدوده حمایتی ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان و مقاومت ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان سقف و کف دلار در کوتاه مدت است که نحوه واکنش دلار به این سطوح جهت حرکتی آن را در کوتاه مدت مشخص خواهد کرد.

در سمت رسمی بازار، قیمت دلار پنجشنبه 19 مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران هم‌سطح قیمت روز قبل است و رقم 41 هزار و 356 تومان را نشان می‌دهد.

همچنین قیمت یورو در سطح 45 هزار و 387 تومان قرار گرفته و نسبت به دیروز افزایش داشته است.

قیمت درهم امارات نیز با رقم 11 هزار و 261 تومان بر تابلو درج شده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 585 تومان، 41 هزار و 261 تومان و 10 هزار و 237 تومان درج شده است.

قیمت دلار امروز پنجشنبه 19 مرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت 13:00) نوسان افزایشی اندکی را ثبت کرده و بطور میانگین 41 هزار و 355 تومان اعلام شده است.

امروز در همین سایت، رقم میانگین 45 هزار و 378 تومان برای قیمت یورو توافقی درج شده است.

از سوی دیگر، قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل 13 هزار و 198 تومان اعلام شده که با کاهش همراه بوده است

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز در حدود ۲ میلیون و ۳۵۲ هزار تومان بود که نسبت به دیروز  رشد محدودی را ثبت کرده است. قیمت سکه هم  مانند قیمت دلار مانند روزهای گذشته در محدوده ۲۸میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید