گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و سکه رسمی؛

سکه بازان خلاف جهت شنا کردند

کدخبر: ۵۹۴۷۱۶
اقتصادنیوز:قیمت سکه امامی امروز بر خلاف روند کاهشی روز گذشته با افزایش ۱۰۰هزار تومانی به ۲۷ میلیون و ۹۰۰هزار تومان رسید.
سکه بازان خلاف جهت شنا کردند

به گزارش اقتصادنیوز ،قیمت دلار امروز، دو‌شنبه ششم شهریور ۱۴۰۲، در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، با کاهش نامحسوس تک تومانی نسبت به روز قبل در سطح 41 هزار و 290 تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو امروز با افزایش جزیی 11 تومانی نسبت به روز گذشته در سطح 44 هزار و 586 تومان قرار گرفته است.

در همین راستا، قیمت درهم امارات نیز با رقم 11 هزار و 243 تومان بر تابلو درج شده است - دقیقا برابر با قیمت دیروز آن.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 536 تومان، 40 هزار و 532 تومان و 10 هزار و 221 تومان درج شده است.

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز با کاهش درهم و دلار و افزایش یورو همراه شده است.

قیمت دلار امروز ‌دوشنبه ششم شهریور ۱۴۰۲، به‌صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان با کاهش تک تومانی نسبت به روز گذشته بطور میانگین 41 هزار و 289 تومان اعلام شده است.

در همین سایت، برای قیمت یورو توافقی امروز با افزایش 11 تومانی نسبت به روز گذشته، رقم میانگین 44 هزار و 585 تومان درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل 12 هزار و 819 تومان اعلام شده که نشان از کاهش 26 تومانی داشت.

این نرخ‌ها در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا 8 هزار تومانی در کف کانال 49 هزار تومان قرار دارد.

طبق اعلام کانون صرافان، انواع سکه امروز کمی افزایشی بوده است.

قیمت سکه امامی امروز بر خلاف روند روز گذشته با افزایش نامحسوس 63 تومانی، به‌طور میانگین به رقم 27 میلیون و 879 هزار تومان رسید.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز در سقف کانال 14 میلیون تومان قرار دارد و در رقم میانگین 14 میلیون و 925 هزار تومان قرار گرفته است. این قیمت نسبت به روز گذشته حدود 15 هزار تومان افزایش یافته است.

قیمت ربع سکه در کانون صرافان، رقم میانگین 9 میلیون و 944 هزار تومان اعلام شده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید