گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و سکه؛

اسارت دلار در خاکریز۴۹ هزار تومانی/سکه به خاکریز جدید رسید

کدخبر: ۵۹۵۱۶۰
اقتصادنیوز: قیمت دلار در بازار امروز مانند روزهای گذشته در محدوده ۴۹ هزار و ۱۰۰ تا ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رسید.
اسارت دلار در خاکریز۴۹ هزار تومانی/سکه به خاکریز جدید رسید

به گزارش اقتصادنیوز ، همانطور که در پیش بینی قیمت دلار امروز گفته شد اسکناس آمریکایی این روزها در کانال ۴۹ هزارتومانی محصور شده و در یک محدوده خاص در‌ حال درجا زدن‌است.

طبق ادعای معامله گران، قیمت دلار عصر امروز چهارشنبه ۸ شهریور ماه در محدوده ۴۹هزار ۲۰۰ تومان تا ۴۹ هزار ۳۰۰ تومان به فروش رسید.

در هرات هم قیمت دلاد امروز بر روی پله نهم کانال ۴۸ هزار تومان ایستاد.

همچنین امروز قیمت درهم در حول و حوش ۱۳ هزارو ۵۸۰ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش جزیی دو تومانی نسبت به روز قبل در سطح 41 هزار و 290 تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو امروز با افزایش قابل توجه 171 تومانی نسبت به روز گذشته در سطح 44 هزار و 799 تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم 11 هزار و 243 تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر جزیی داشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 537 تومان، 40 هزار و 726 تومان، و 10 هزار و 221 تومان درج شده است

بازار جهانی طلا هم امروز شاهد تداوم صعود قیمت اونس طلا بود.قیمت طلای جهانیدر بازار امروز تقریبا ۱۰ دلار بالا رفت و به ۱۹۴۵ دلار رسید.

امروز همچنین در بازار داخلی ایران قیمت هر گرم‌طلا ۱۸ عیار در حدود ۲میلیون ۳۳۰ هزلر و ۶۰۰ تومان به فروش رسید که نسبت به دیروز ۸ هزار تومان افزایش را نشان می دهد.قیمت سکه امامی هم در  بازار امروز وارد کانال ۲۸ میلیون تومان شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید