گزارش «اقتصادنیوز» از بازار دلار؛

منطقه خاکستری در بازار دلار / پیش بینی قیمت دلار امروز 12 دی

کدخبر: ۶۱۹۵۰۴
اقتصادنیوز: معامله گران معتقدند که بازار امروز اسکناس آمریکایی مانند دیروز در حول و حوش ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان نوسان خواهد کرد.
منطقه خاکستری در بازار دلار / پیش بینی قیمت دلار امروز 12 دی

به گزارش اقتصادنیوز، روز گذشته قیمت دلار در تهران با ۵۰ هزار و ۴۲۰ تومان فعالیت کاری خود را آغاز کرد و ظهر بر روی ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان قرار گرفت. همچنین در عصر هم قیمت دلار تهران در حدود ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان بسته شد. بررسی ها نشان می دهد ک در معاملات پشت خطی دوشنبه شب هم اسکناس آمریکایی در بازار یاد شده جانی برای صعود نداشت و در محدوده 50هزار و 550 تومان بسته شد.

از سوی دیگر، بازار درهم روز گذشته به دلیل سال نوی میلادی نیمه تعطیل بود. نرخ حواله درهم در بازار روز قبل بالای مرز ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رسید؛ همین امر موجب شد سطح تقاضا برای خرید دلار در بازار هرات تا حدودی بیشتر شود و اسکناس آمریکایی در بازار یاد شده  به سمت کانال ۵۰ هزار تومان حرکت کرد  در همین راستا قیمت دلار در هرات که روز گذشته با ۴۹ هزار و ۹۵۰ تومان بازگشایی شد و در نیمه ظهر مرز ۵۰ هزار تومان را فتح کرد. در واپسین ساعات معاملات هم قیمت دلار هرات با 49 هزار و 950 تومان بسته شد در معاملات پشت خطی هرات هم نرخ دلار دوشنبه شب بر روی 50 هزار و 40 تومان متوقف شد. 

فعالان اقتصادی می گفتند اگر قیمت درهم در روز سه شنبه بالای ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد این احتمال وجود دارد که دلار هرات کانال ۵۰ هزار تومان را پس بگیرد. به عقیده دسته در حال حاضر اولین مرز مقاومت  دلار در هرات مرز ۵۰ هزار و ۵۰ تومان و بعدی بین ۵۰ هزار و ۲۵۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۳۵۰ تومان خواهد بود.

در مورد دلار تهران هم معامله گران معتقدند که بازار امروز هم اسکناس آمریکایی مانند دیروز در حول و حوش ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان نوسان خواهد کرد. قیمت دلار بیش از یک ماه است در منطقه خاکستری نیمه اول کانال 50 هزار تومان به فروش می رسد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید