گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سکه ؛

شوک جدید طلا به بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه امروز 13 دی

کدخبر: ۶۱۹۷۲۷
اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی سه شنبه شب 250 هزار تومان ارزان شد و به کانال 29 میلیون تومان برگشت.
شوک جدید طلا به بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه امروز 13 دی

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز سه شنبه به واسطه افزایش شارپی قیمت اونس طلا تا سطح ۲۰۷۸ دلار یکه تازی کرد و نه تنها از خاکریز ۳۰ میلیون تومان عبور کرد بلکه به محدوده ۳۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید. با این حال در معاملات پشت خطی سه شنبه شب ورق برگشت و از سرعت صعودی قیمت سکه امامی کاسته شد.

در همین زمینه نرخ طلا شب گذشته ریزش کرد و تا ۲۰۵۸ دلار پایین‌ آمد و بامداد امروز قیمت اونس طلا با ۲۰۶۴ دلار به فروش رسید که در مقایسه با صبح دیروز ۱۴ دلار عقب نشینی کرده بود.

بررسی ها نشان می دهد همزمان با کاهش قیمت طلا، خریداران سکه امامی هم در معاملات پشت خطی سه شنبه شباز بازار خارج شدند و فلز گران بهای داخلی  کانال ۳۰ میلیون تومان را از دست داد. آنطور که برخی از معامله گران شب گذشته مدعی بودند قیمت سکه امامی با ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بسته شد که نسبت به عصر سه شنبه ۲۵۰ هزار تومان ارزان شده بود. 

خبر مرتبط
طوفان در بازار سکه/ نبض طلا تند شد/ قیمت دلار دوباره میخکوب شد!

اقتصادنیوز: سکه بازان امروز با افزایش قیمت طلای جهانی سورپرایز شدند. قیمت دلار هم مانند روزهای گذشته نوسان قابل توجهی را ثبت نکرد.

برخی از سکه بازان شب گذشته پیش بینی کردند که قیمت سکه امامی در بازار امروز چهارشنبه ۱۳ دی ماه احتمالا نزولی خواهد شد.تکنیکالیست ها می گویند سکه امامی به سقف کانال نزولی خود قرار دارد و مقاومت ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان مقاومت سقف کانال است.از سوی دیگر محدوده ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز نزدیک‌ترین حمایت سکه امامی است که با حمایت خط تنکانسن وجه همانندی دارد

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید