گزارش «اقتصادنیوز» از بازار دلار؛

قیمت دلار اصلاح می‌شود؟/ پیش‌بینی قیمت دلار امروز 16 دی

کدخبر: ۶۲۰۳۲۴
اقتصادنیوز : فعالان بازار می گویند با فروکش کردن هیجان بازار ارز، احتمالا قیمت دلار به زودی وارد مسیر اصلاح خواهد شد.
قیمت دلار اصلاح می‌شود؟/ پیش‌بینی قیمت دلار امروز 16 دی

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز در روزهای پایانی هفته قبل هیجانی شد و بر اساس اظهارات معامله گران دلار به کانال بالاتر سرک کشید و به پله های ابتدایی مرز 51 هزار تومان رسیده بود.این در حالی که از اواخر آبان ماه قیمت دلار در محدوده 50 هزار تومان تا 50 هزار و 500 تومان معامله شده بود.

همچنین بررسی ها نشان می‌دهد قیمت دلار هرات روز پنحشنبه از ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان عبور کرد و تا ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان بالا رفت اما نتواست تثبیت دهد. در همین راستا در پشت خط جمعه قیمت دلار هرات با ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان فعالیت کاری خود را آغاز کرد  و باز هم  در شکست مرز ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان ناکام ماند و جمعه شب با ۵۰ هزار و ۵۵۰ تومان بسته شد. 

خبر مرتبط
پیش‌بینی قیمت سکه امروز 16 دی/ هیجان سکه تخلیه می‌شود؟

اقصادنیوز: بازار سکه در روزهای پایانی هفته قبل هیجانی شد. برخی از تحلیلگران می گویند با برگشت آرامش به کشور احتمالا قیمت ها به حالت قبل بر می گردد.

علاوه بر دلار قیمت درهم در روز پنجشنبه با گپ مثبت ۱۱۰ تومانی در ۱۳ هزارو ۹۶۰ تومان بازگشایی شد و با افزایش کانال عوض کرد و به ۱۴ هزار و ۲۰ تومان رسید. با این قیمت درهم، دلار ۵۱ هزار و ۴۵۰ تومان برآورد می‌شود.

از سوی دیگر،  قیمت تتر در روز گذشته در محدوده ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان تا مرز کانال ۵۲ هزار تومان به فروش رسی . شکاف قیمت تتر و دلار هرات در روز جمعه به بیش از هزار تومان رسید.

تحلیلگران اقتصادی می گویند با فروکش هیجان روز های پایانی هفته قبل، قیمت دلار به زودی مسیر اصلاح را دنبال خواهد کرد. البته دو روز قبل برخی رسانه‌ها از مداخله سنگین بازارساز هم خبر دادند. گفته می شود بازارساز دلار ۴۷ تومانی را هدفگذاری کرده است.

 

 
 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید