گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سکه؛

نوسان سکه در محدوده خاص؛ قیمت سکه در مرز مهم/ پیش‌بینی قیمت سکه امروز 5 خرداد 1403

کدخبر: ۶۴۹۱۳۱
اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی در روزهای پایانی هفته قبل نزولی شد؛ برخی سکه‌بازان در معاملات پشت خطی جمعه شب می‌گفتند که با توجه به شرایط موجود، در صورتی که نرخ دلار کاهشی شود، تداوم نوسان کاهشی سکه هم محتمل است.
نوسان سکه در محدوده خاص؛ قیمت سکه در مرز مهم/ پیش‌بینی قیمت سکه امروز 5 خرداد 1403

به گزارش اقتصادنیوز، بررسی‌ها نشان می‌دهد که در روز‌های پایانی هفته گذشته با کاهش نرخ ارز، قیمت سکه امامی هم آرایش نزولی به خود گرفت؛ قیمت‌های درج شده در در سایت اتحادیه طلا و جواهر گواه این مدعاست‌. به گزارش اقتصادنیوز این فلز گران بهای داخلی عصر پنجشبه بر روی پله سوم کانال ۴۰ میلیون تومان معامله شد. همچنین در معاملات پشت خطی روز جمعه هم سکه جانی برای افت و خیز نداشت و رنج ماند. 

همچنین روز جمعه قیمت طلای جهانی بدترین هفته خود در طول یک‌ماه اخیر را ثبت کرد و به این ترتیب، اونس طلا دیروز با کاهش ارزش دلار، افزایش یافت اما به سمت ثبت بدترین هفته خود در طول یک‌ماه و نیم گذشته حرکت کرد.

برخی سکه بازان در معاملات پشت خطی جمعه شب می‌گفتند که با توجه به شرایط موجود در صورتی که نرخ دلار کاهشی شود، تداوم  نوسان کاهشی سکه هم محتمل است. به گزارش اقتصادنیوز   براساس آنچه که رسانه ها روایت کرده اند در انتهای هفته گذشته نرخ دلار آزاد در کانال ۵۷‌ هزار تومانی به فعالیت خود ادامه داده است.

در شرایط کنونی فنی‌های بازار معتقدند که ماندگاری سکه بالای مرز ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان مهم است و در صورتی که این محدوده حفظ شود احتمال اینکه به ۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برسد وجود دارد. در غیر این صورت اگر سکه مرز ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را از دست دهد، ممکن است تا کانال ۳۹ میلیون تومان عقب نشینی کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی