واکنش شورا به احضار یک عضو شورا در پرونده شهرداران بازداشتی / باید حضور و غیاب کنیم

کدخبر: ۳۹۰۳۲۴
سخنگوی شورای شهر تهران از احضار یک عضو شورای شهر تهران درخصوص پرونده دو شهردار و جزییات حکم عیسی شریفی اظهار بی اطلاعی کرد .
واکنش شورا به احضار یک عضو شورا در پرونده شهرداران بازداشتی / باید حضور و غیاب کنیم

به گزارش اقتصادنیوز ،علی اعطا در نشستی خبری که پس از صحن شورای شهر تهران برگزار شد در پاسخ به پرسشی در خصوص این که شنیده شده یکی از اعضای شورای شهر تهران نیز در پرونده شهرداران احضار شده اند گفت : ما این شایعه را نشنیده ایم ،کسی از ما کم نشده! و باید حضور و غیاب کنیم . 

این خبرنگار به سخنگوی شورای شهر تهران توضیح داد ، که خبر منتشر شده مبنی بر احضار عضو شورا به عنوان مطلع است و نه بازداشت یک عضو ،که وی پاسخ داد :‌چنین موضوعی را نشنیده است . 

 او در پاسخ به پرسش این خبرنگار درخصوص این که شورا چه اقدامی برای اطلاع از حکم عیسی شریفی کرده است ،حکمی که بی ارتباط با شهرداری و شورای شهر تهران نیست گفت :‌سوال ما و درخواست ما هم همین است که چرا ما از این حکم اطلاعی نداریم ،که خبرنگار به وی توضیح داد، منظور وی از این پرسش این است که چه تلاشی شده که این حکم به اطلاع شورا برسد که وی پاسخ داد : برخی از اعضا از جمله اقای میرلوحی مسائلی را مطرح می کنند اما از جزییات آن اطلاعی نداریم و چیزی به دست ما نرسیده است . 

 اعطا در پاسخ به پرسش دیگر این خبرنگار که درخصوص درخواست وزارت راه برای دادن مجوز نیم طبقه ملک ریاست جمهوری از شهرداری و عقب نشینی از مصوبه لغو محدودیت های ارتفاعی جماران که در جلسه هم اندیشی مطرح شده است گفت :‌دستور دیوان بر توقف مصوبه جماران موقت است ، زمانی دیوان حکم صادر می کند که بیم آن را داشته باشد که حقوق عمومی و خصوصی در اجرای مصوبه ای به خطر بی افتد و این به معنای ابطال این مصوبه نیست . 

وی ادامه داد: ما همچنان این موضوع را تا رسیدن به نتیجه دنبال می کنیم . 

سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص این که چرا موضوع پرونده 60 باغ در جلسات هم اندیشی و صحن شورا به نتیجه نمی رسید و موردی که باعث اختلاف نظر اعضای شورای شهر تهران چه بود نیز توضیح داد :‌این موضوع در صحن شورای شهر تهران مطرح شد و رای آورد ،موضوع پنهانی نبود و مربوط به پرونده هایی می شد که پیش از این رای مرجع صالحه وقت را داشتند و حکم دیوان گرفته بودند وبررسی مجدد آن در صحن مطرح بود که رای آورد . 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید