آخرین وضعیت ۲ شهردار بازداشتی مناطق تهران

کدخبر: ۳۸۹۵۶۶
اقتصادنیوز :‌عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: پرونده دو شهردار منطقه دستگیر شده در حال طی شدن روند قضایی است و درشورای شهر درباره آزادی این افراد به ازای ارائه وثیقه اطلاعی نداریم.
آخرین وضعیت ۲ شهردار بازداشتی مناطق تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ،زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت پرونده دو شهردار دستگیر شده در پایتخت اظهارداشت: پرونده مهناز استقامتی شهردار منطقه 8 و حسن رحمانی شهردار منطقه 2 در حال طی شدن روند قضایی است.

وی افزود: در شورای شهر تهران درباره آزاد شدن یا نشدن یا وثیقه دادن برای این دو نفر اطلاعی نداریم.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: پیروز حناچی، شهردار پایتخت پیگیر پرونده این دو شهردار منطقه دستگیر شده است و ما در شورای شهر از طریق حناچی موضوع را پیگیر هستیم و اکنون هم خبر آزادی در ازای وثیقه به اعضای شورا واصل نشده است.

  دو شهردار منطقه 2 و 8 تهران دو هفته پیش دستگیر شدند و پیروز حناچی شهردار پایتخت درباره این موضوع گفت: مدیریت فعلی شهرداری همواره در برخورد با فساد پیشتاز و پیش‌قدم بوده‌ است و همان‌گونه که بارها اعلام‌ کرده‌ایم در صورت کشف اسناد فساد و یا دلایلی مبنی بر تخلف و یا ارائه مستندات از سوی نهادهای ذی‌صلاح، شهرداری تهران تابع قانون است و سریعاً وارد عمل خواهد‌ شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید