بازار اجاره در نیمه دوم اردیبهشت؛

تله املاکی‌ها برای مستاجران

کدخبر: ۴۱۱۹۵۷
اقتصادنیوز : وضعیت بازار اجاره با وجود سخنان آرامش بخش مسئولان دولتی چندان رضایت بخش نیست در این گزارش به دوموضوع تله تلفنی مشاوران املاک و وضعیت اجاره بهای خانه های 30 متری پرداخته ایم .
 تله املاکی‌ها برای مستاجران

به گزارش خبرنگار اقتصادنیوز ، مستاجرانی که این روزها از سایت های اینترنتی به دنبال فایل مناسب برای اجاره هستند مراقب تله مشاوران تلفنی باشند .

معمولا این مشاوران تلفنی با تبلیغ فایل مناسب در یکی از سایت ها املاک ،مستاجران را جذب و با این جمله که این فایل اجاره رفته است و درصورت تمایل به شماره ثابتی که تماس با آن هزینه دارد تماس گرفته تا فایل های مشابهی معرفی شود .

درصورت تماس با این مشاوران توضیحاتی ساده که معمولا همه مستاجران از آن اطلاع دارند داده می شود و چند فایل هم بدون توجه به میزان نقدینگی اعلام شده پیشنهاد می شود. به نظر می آید برخی مشاوران مسکن به دلیل کسادی بازار از راه مشاوره تلفنی بخشی از کاهش درآمدهای خود را جبران کنند .

یکی دیگر از چالش های این روزهای بازار اجاره ،نبود فایل مناسب است،به ویژه برای مستاجرانی که نقدینگی اندکی دارند و به دنبال خانه های کوچک زیر 30 متر هستند.بیشتر این فایل ها مربوط به طبقه زیر همکف می شود ،که نه نور دارند و نه هوا .

یکی از فایل های پیشنهادی،انباری 28 متری است که مالک در توصیف آن نوشته است ، انباری قابل سکونت ، قیمت رهن این انباری 25 میلیون و اجاره ماهیانه آن یک میلیون و 800 هزار تومان است .

یا فایل دیگری در بلوار پروین که زیر طبقه همکف قرار گرفتهبازا با 30 متر،متراژ که 35 میلیون رهن و 600 هزار تومان اجاره  ماهیانه پیشنهاد شده بود .

 Untitled-14 (2)

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید