مصوبه جدید برای پرداخت معوقات مسکن مهر پردیس

کدخبر: ۴۲۱۰۳۷
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: متقاضیان خرید عرصه که در بازه زمانی مقرر موفق به پاس کردن چک خود نشدند، از روز شنبه به مدت 15 روز می‌توانند به مراجعه به شرکت عمران بدون پرداخت جریمه تاخیر و همچنین به روزرسانی قیمت زمین نسبت به پرداخت اصل هزینه معوقه خود اقدام کنند.
مصوبه جدید برای پرداخت معوقات مسکن مهر پردیس

به گزارش اقتصادنیوز ، سید مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفتگو با فارس، در بیان مصوبه جدید مجمع این شرکت: بخش از افرادی که نسبت به خرید عرصه مسکن مهر در شهر جدید پردیس اقدام کردند به علت شرایط دشوار ناشی از همه‌گیری کرونا نتوانسته بودند در مهلت مقرر نسبت به پاس کردن چک و پرداخت هزینه عرصه اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به این مسئله که قانون افرادی که در پرداخت هزینه عرصه دیرکرد داشته باشند، مشمول پرداخت جریمه می‌شوند، تاکید کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده برای فروش عرصه، تاخیر در پاس شدن چک خریدار علاوه بر جریمه دیرکرد، شرایط به‌روزرسانی قیمت عرصه برای شرکت عمران شهر جدید را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه جریمه دیرکرد و به روزرسانی قیمت عرصه در قانون آمده اما با توجه به شرایط کرونایی و به مناسبت فرا رسیدن  سال روز ولادت امام رضا، بر اساس مصوبه مجمع، مقرر شد علاوه بر بخشیدن جریمه دیرکرد پرداخت هزینه زمین، به روزرسانی هزینه عرصه نیز در دستور کار قرار نگرفته و برای این افراد اعمال نشود.

هدایت در پایان گفت: متقاضیانی که در باز زمانی مقرر موفق به پاس کردن چک خود نشدند، از روز شنبه به مدت 15 روز می‌توانند به مراجعه به شرکت عمران بدون پرداخت جریمه تاخیر و همچنین به روزرسانی قیمت زمین نسبت به پرداخت اصل هزینه معوقه خود اقدام کرده و از شرایط مصوبه مجمع استفاده کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید