واگذاری اختیارات کمیسیون های ماده 100 به وزارت کشور

کدخبر: ۴۲۴۳۰۸
اقتصادنیوز :‌رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران خطاب به نمایندگان مجلس گفت: ضروری است، قبل از تصمیم گیری نهایی در خصوص لایحه اصلاحیه قانون ماده صد، نظرات اعضای شورای شهر و شهرداری تهران اخذ شود.
واگذاری اختیارات کمیسیون های ماده 100 به وزارت کشور

 

 به گزارش اقتصادنیوز ، محمد سالاری در سیصد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به ارجاع اصلاحیه قانون ماده صد به صحن مجلس، گفت: ما مدت ها در شورای شهر و شهرداری تهران پیگیر انجام اصلاحات در قانون ماده صد بودیم و از دولت و نمایندگان مجلس بابت آوردن این موضوع به صحن مجلس تشکر می کنیم اما آنچه به عنوان خروجی کمیسیون تخصصی و مربوطه به صحن مجلس آمده، دارای ایرادات جدی است.

وی ادامه داد: متاسفانه در این لایحه، با حذف کمیسیون های ماده صد، اختیار آن ها در موارد اختلافی به وزارت کشور واگذار شده تا در آینده برای آن آیین نامه نوشته شود لذا من به عنوان یکی از نمایندگان مردم در شورای شهر تهران از نمایندگان مجلس تقاضا دارم در این خصوص نظرات شورای شهر تهران، کمیسیون تخصصی شهرسازی و معماری شورا و شهرداری تهران را نیز  بگیرند و بعدا تصمیم گیری کنند.

سالاری افزود: این قانون بعد از چندین دهه در حال تغییر است و این تغییر نیز ضرورتی انکار ناپذیر است، اما اگر به روال فعلی تصویب شود قطعا در آینده، مشکلات جدی را ایجاد خواهد کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید