برنامه بسیج برای ساخت مسکن

کدخبر: ۴۵۵۸۴۵
بسیج در ایجاد مسکن به دولت کمک میکند.
برنامه بسیج برای ساخت مسکن

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از مهر، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سپاه استان سمنان در حاشیه رزمایش بزرگ خدمت رسانی بسیج جهاد گران با بیان اینکه یکی از اولویت‌های بسیج خدمت رسانی به مردم در بخش محرومیت زدایی است، ابراز کرد: در این راستا بسیج نسبت به ساخت خانه برای محرومان تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج در ساخت مسکن کمک یار دولت خواهد بود، افزود: این نهاد مقدس و مردمی همچنین ساخت ۴۰ تا ۵۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کشور را در برنامه خود قرار داده که امیدواریم به زودی شاهد تحقق این امر باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه تسهیل خدمت رسانی رسالت بسیج است، گفت: عملیات ساخت مسکن برای محرومان توسط بسیج فردا به صورت رسمی آغاز می‌شود.

سلیمانی با بیان اینکه بسیج مهندسان رسالت ساخت خانه‌ها را برعهده دارد، گفت: گروه هدف این طرح مددجویان کمیته امداد به خصوص در مناطق محروم هستند.

وی با بیان اینکه بسیج دیگر اقدامات مانند تهیه بسته معیشتی، درمان و… را نیز در برنامه خود طی هفته بسیج دارد، تاکید کرد: اجرای طرح‌های آبرسانی در سراسر کشور به خصوص در روستاها از دیگر اقدامات بسیج مهندسان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه ایجاد اشتغال از دیگر برنامه‌های بسیج است، گفت: تسهیل ازدواج و ارائه جهیزیه از دیگر کارهایی است که توسط بسیج در سراسر کشور برای محرومان جامعه اجرا خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید