گلایه فرمانده سپاه محمد رسول الله از زاکانی

کدخبر: ۴۵۶۲۰۶
اقتصادنیوز :‌حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) که به مناسبت هفته بسیج به صحن شورای شهر آمده بود از نبود علیرضازاکانی در صحن شورا گلایه کرد .
گلایه فرمانده سپاه محمد رسول الله از زاکانی

به گزارش اقتصادنیوز ،حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)  که به مناسبت هفته بسیج به صحن شورای شهر آمده بود از عدم حضور شهردار در صحن شورای شهر گلایه کرد .

او گفت :‌خوب بود به عنوان بسیجی ترین شهردار تاریخ تهران تو جلسه می بود.

یکی از افراد حاضر اعلام کرد که شهرداری در دیدار با  فرزندان شاهد داشته است که حسن زاده پاسخ داد :با فرزندان شاهد می آمد ، ناسلامتی رئیس بسیج تهران بلند شده و به شوراآمده است .

او در صحن شورای شهر گفت که تنها در تهران بزرگ ۲۵۰۰ پایگاه بسیج، ۵ هزار واحد بسیج قشری، ۲۴۰۰ گروه جهادی و کانون‌های فرهنگی متعدد داریم که نشان از شبکه بزرگ اجتماعی و فرهنگی بسیج دارد که چشم‌انداز آن را مقام معظم رهبری معین می‌کنند.

حسن زاده آمار متفاوتی از آمارهای رسمی اعلام  از مرگ و میرهای کرونایی ارائه کرد و گفت: طرح شهید سلیمانی آمار مرگ و میر روزانه از 715 نفر در روز و ابتلای 26 هزار نفر در روز پس از ورود بسیج ، به زیر 150 نفر و ابتلا هم به زیر 10 هزار نفر رسید .

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران مشخص نکرد این آمارها متعلق به تهران است یا متعلق به کشور اما آن را تاثیر اجرای پیشنهادهای بسیج عنوان کرد . اتفاقی که به گفته او در کم تر از سه هفته رخ داده است .

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید