پیش بینی بازارهای سه شنبه 19 بهمن 1400

سیگنال مذاکرات وین به بازارها /رمز ارزها تکان خوردند

کدخبر: ۴۷۴۶۹۸
اقتصادنیوز: معامله گران با حساسیت بیشتری از سرگیری مذاکرات وین را رصد و پیگیری می کنند.
سیگنال مذاکرات وین به بازارها /رمز ارزها تکان خوردند

به گزارش اقتصادنیوز ، با از سرگیری دور هشتم مذاکرات وین از امروز، معامله گران با حساسیت بیشتری این دور از مذاکرات را رصد و پیگیری می کنند.

بازار ارز و سکه | حساسیت دلار به وین

در بازار ارز و سکه، قیمت دلار در محدوده 26 هزار تومان دنبال می شود و فروشندگان همچنان نسبت به پیگیری اخبار برجامی و توافق احتمالی در وین خوش بین‌‌اند. به نظر می رسد حرکت بعدی دلار و سکه منتظر اتفاقات در وین باشد.

بازار سهام | پیش بینی شاخص کل بورس در روز سه شنبه

معاملات روز سه شنبه در بورس در دنباله معاملات روز دوشنبه در انتظار تخلیه فشار فروش ناشی از کاهش توان سمت عرضه است. در صورت تداوم کاهش افت پلکانی شاخص کل، احتمالا عدد شاخص کل بورس با تغییرات اندک در محدوده قرمز باقی بماند. البته اگرچه شاخص های عملکرد بازار سهام نشان می دهد که فاصله خریداران و فروشندگان کم اما خوش بینانه خواهد اگر جهت شاخص تغییر کند. معامله گران و تحلیلگران به تغییرات اندک شاخص ها در معاملات روز سه شنبه رأِ داده اند.

اگر سود سهام عدالت برای شما واریز نشده است بخوانید!

بازار خودرو | طرح ویژه ایران خودرو

در بازار خودرو قیمت ها مسیر ثبات و نوسان محدود را پشت سرگذاشت. هر چند که برخی از محصولات خودرویی هم با کاهش ادامه داری دنبال شد. دو خودروساز بزرگ ایران خودرو و سایپا در معاملات روز دوشنبه، شاهد روند نوسانی محصولات پرتیراژ بودند. در تازه ترین رویدادها هم، طرح فروش نقدی 3 محصول ایران خودرو، از امروز، سه شنبه آغاز می شود. 

بازار مسکن | نام نویسی نهضت ملی مسکن تا فردا 

بازار مسکن شاهد تحرکات جدید معامله گران است. در برخی از نقاط پایتخت شاهد تحرکات مثبت قیمتی و معاملات هستیم و در برخی نقاط دیگری همچنان با وضعیت رکودی مواجه هستیم. در تازه ترین رویداد، بنا به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی تاکنون ۳ میلیون و ۱۷۹ هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۲۰ هزار مرد مجرد بالای ۲۳ سال هستند؛ طبق اعلام محمودزاده چنانچه تقاضای قابل ملاحظه‌ای ایجاد شود مهلت ثبت نام مجردها تمدید خواهد شد، در غیر این صورت نام نویسی روز ۲۰ بهمن ماه به پایان می‌رسد.

بازار ارز دیجیتال | تحرکات روبه جلوی خریداران رمز ارزها

در بازار ارز دیجیتال، شرایط کاملاً متفاوتی دنبال می شود. بیت کوین (BTC) از آخر هفته حمایت خود را بالای ۴۰هزار دلار حفظ کرد و در 24 ساعت گذشته 6 درصد افزایش یافت. این ارز دیجیتال در زمان انتشار گزارش حدود ۴۴هزار و ۴۰۰ دلار معامله می‌شود. این بدان معناست که خریداران می توانند به سمت سطح بعدی مقاومت ۴۵هزار تا ۴۷هزار دلاری حرکت کنند.

 قیمت اتریوم هم با تحرکات مثبتی در دنباله قیمت بیت کوین شاهد مسیر روبه جلو بود. اگرچه انتظار میرود با افزایش شرایط تورمی، سرمایه‌گذاران به سمت دارایی های جایگزین همچون رمز ارزها بروند اما رمز ارزها انگار که از خواب زمستانی بیرون آمده باشند، در مسیر روبه جلوی شاهد تحرکات مثبت خریداران بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید