پیش بینی بازارهای 27 بهمن 1400

قیمت خودرو گوش به فرمان دلار /بازار مسکن تکان خورد؟

کدخبر: ۴۷۶۵۸۱
اقتصادنیوز: بازارها همچنان با شرایط انتظاری روبه رو هستند و تحرکات آینده را منوط به اتفاقات در مذاکرات وین کرده اند.
قیمت خودرو گوش به فرمان دلار /بازار مسکن تکان خورد؟

به گزارش اقتصادنیوز ، بازارها در شرایط و موقعیت انتظار به سر می برند. هر چند که فعلا معامله گران در موقعیت نوسان، آربیتراژگری هم می کنند.

بازار ارز و سکه | دلار در کانال 26 هزار تومان

در بازار ارز قیمت دلار پشت خط، بدون تغییر خاصی در نوسان محدودی در همان کانال 26 هزار تومان دنبال شد. اگرچه در کانال 28 هزار تومان هم در روزهای قبل قیمت دلار دنبال می شد اما دوباره با سیگنال های ارسالی از وین قیمت ها به محدوده کانال 26 هزار تومان برگشت. قیمت سکه هم با همان روند بازار ارز دنبال شد. با این وصف پیش بینی می شود که معامله گران سیگنال های ارسالی از وین را با حساسیت بیشتری در روزهای آینده در دستورکار قرار دهند.

جزئیات تازه از «عیدی» شاغلان تابع قانون کار، کارمندان دولت و بازنشستگان

 


بازار سهام | شاخص های بورس درجا می زنند

شاخص کل بورس در هفته ای که سپری شد، درجا زد و تغییر خاصی را شاهد نبود. این در حالی است که به نظر می رسد که معاملات روز چهارشنبه نیز در تبعیت از روزهای قبل بدون نوسان خاصی دنبال شود و در همان محدوده کانالی در نیمه دوم 1.2 میلیون دنبال شود. شاخص های عملکردی بازار سهام نشان می دهد که سمت تقاضا نسبت به سمت عرضه از برتری نسبی بهره می برد اما بازار سهام در روز چهارشنبه اگر چه با سیر صعودی شاخص کل بورس در روز دوشنبه به پایان رسیده بود، در روز چهارشنبه تغییر خاصی نداشته باشد.

5 نکته مهم هنگام تنظیم قرارداد خرید خانه که از آن بی اطلاعید!

بازار خودرو | قیمت خودرو تابعی از قیمت دلار

در بازار خودرو هم قیمت ها در طول هفته نوسانی بود. به نظر می رسد معامله گران علاوه بر اینکه تعیین تکلیف مذاکرات برجامی را بسیار مهم ارزیابی می کنند اما رفتار بازار را در انطباق با حرکت دلار می دانند.

بازار مسکن | مسکن منتظر تعیین تکلیف مذاکرات وین

در بازار مسکن نیز فعلا شرایط به گونه ای است که به گفته معامله گران در بازار نشانه های مثبتی به چشم می آید و به نظر می رسد با افزایش حجم معاملات که نشانه های آن نیز در بازار دیده می شود، قیمت ها دوباره با نوسان روبه بالایی روبه رو شود. با این وصف همچنان که پیش تر نیز گفته شد، فعالان مسکن منتظر تعیین تکلیف مذاکرات برجامی وین هستند. برخی هم از فعالان مسکن به صورت میدانی از افزایش فایل های فروش در بازار مسکن خبر می دهند.

بازار ارز دیجیتال | قیمت بیت کوین زیر محدوده 46 هزار دلار

در بازار رمز ارزها قیمت بیت کوین زیر محدوده 46 هزار دلار در کانال 44 هزاردنبال می شود. اگرچه با احتمال حمله روسیه به اوکراین تغییرات جدی روبه بالایی در بازار دیده شد که با علامت های دلگرم کننده از عقب نشینی روسیه از مرز اوکراین، قیمت بیت کوین در همان محدوده زیر 46 هزار دلار دنبال شد. البته روند حرکتی دیگر رمز ارزها همچون اتریوم یا تتر مثبت و صعودی دنبال می شود.

  • 14000816000624_Test_PhotoN
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید