سخنگوی شورای شهر تهران:

از خط خطی روی دیوار استقبال نمی کنیم

کدخبر: ۵۴۵۲۶۱
اقتصادنیوز: سخنگوی شورای شهر تهران معتقد است در برابر همه اتفاقاتی که در این 3 ماه افتاده و دست انگلیس هم در آن مشهود بود با چند شعار نویسی برروی دیوار از سوی افرادی که که برانگیختگی پیدا کردند و یا متناسب با احساسات شان کاری انجام داده اند قابل مقایسه نیست . برای هرواکنشی باید سنجش محتوا داشته باشیم .
از  خط خطی روی دیوار استقبال نمی کنیم

به گزارش اقتصادنیوز علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر درخصوص شعارنویسی برروی دیوار سفارت انگلیس و برخی انتقادها نسبت به تاخیر در پاکسازی آن به اکو ایران گفت :‌ ما از به هم ریختگی در ظاهر شهر طبعا استقبال نمی کنیم اما به هم ریختگی هایی که در این سه ماه ایجاد شده  اتفاقات خشنی که از بیرون مرزها مدیریت شده هم  باعث شده برخی واکنش هایی داشته باشند . 

وی ادامه داد :‌ ما به سیاست های نزدیک به 200 ساله انگلیس به صورت رسمی ، غیررسمی و مردمی واکنش منفی داریم و مردم هم سیاست های مداخله جویانه این کشور را دوست ندارند . ما نسبت به مردم انگلیس نکته ای نداریم اما سیاست های رسمی دولت انگلیس و برخی کشورهای اروپایی در حدی است که حتی رییس فدراسیون جهانی فوتبال هم در ایام جام جهانی فوتبال درخصوص آن صحبت می کند . 

سخنگوی شورای شهر تهران معتقد است در برابر همه اتفاقاتی که در این 3 ماه افتاده و دست انگلیس هم در آن مشهود بود   با چند  شعار نویسی برروی دیوار  از سوی افرادی که  که برانگیختگی پیدا کردند و یا متناسب با احساسات شان کاری انجام داده اند  قابل مقایسه نیست . برای هرواکنشی باید سنجش محتوا داشته باشیم .

وی تاکید کرد : ما هم از  خط خطی روی دیوار استقبال نمی کنم اما به هم ریختگی اجتماعی که در این سه ماهه ایجاد شده  و طراحی برخی در آن مشهود است ممکن است واکنش هایی را از سوی برخی از مردم به دنبال داشته باشد . 

نادعلی  در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود تماس برای پاکسازی دیوارهای شهری این دیوار با تاخیر پاکسازی می شود گفت :‌شاید همان طور که عده ای زنگ می زنند و درخواست پاکسازی می کنند و برخی هم زنگ می زنند و درخواست می کنند این شعارها پاکسازی نشود تا نفرت مردم از دولتی که در قتل میرزا کوچک خان ، محمد تقی خان پسیان و امیر کبیر و... نقش داشته مشخص شود .

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۰ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید