خودروساز کرمانی عرضه می کند

فروش فوق العاده دو خودرو از فردا استارت می خورد / متقاضیان ۴۸ ساعت فرصت خرید دارند

کدخبر: ۶۳۰۶۷۴
اقتصادنیوز : کرمان موتور فروش دو محصول خود را به صورت نقدی از فردا آغاز می کند.
فروش فوق العاده دو خودرو از فردا استارت می خورد / متقاضیان ۴۸ ساعت فرصت خرید دارند

به گزارش اقتصادنیوز، کی ام سی ایکس ۵ (KMC X5) و جک J4 به صورت فروش فوق العاده از هفتم اسفند سال جاری (فردا) عرضه می شود.

این طرح فروش فوق العاده به مدت محدود برگزار می شود و متقاضیان این خودرو تنها تا روز ۹ اسفند ۱۴۰۲ فرصت دارند در این طرح فروش شرکت کنند.

خبر مرتبط
2 خودروی جذاب ژاپنی به ایران می‌آیند/ ورود تازه‌نفس ها به بازار ایران

اقتصادنیوز : سبد محصولاتی سوزوکی در بازار ایران سنگین تر می شود. با اضافه شدن دو عضو دیگر خانواده این خودروساز ژاپنی در بازار ایران چهار نفره می شود.

 جک J4 با قیمت حدود ۷۸۰میلیون تومانی در این طرح فروش حاضر است. دیگر محصول عرضه شده این خودروساز کرمانی یعنی KMC X5 نیز با قیمتی حول و حوش یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومانی در تیررس متقاضیان قرار دارد.

کرمان موتوری ها تعهد داده اند که هر دو محصول عرضه شده را در بازه ۹۰روزه کاری بعد از تکمیل فرآیند فروش و واریز وجه در اختیار خریداران قرار دهند.

خبر مرتبط
غول خودرویی بی‌وای‌دی به بازار رسید+ عکس

اقتصادنیوز: بی‌وای‌دی گران‌ترین خودروی خود را ارائه کرد که یک ابرخودروی تمام الکتریکی با کارایی بالا به ارزش ۱.۷ میلیون یوان( ۲۳۳,۴۵۰ دلار) است و در مقابل گزینه‌های گازسوز ارائه شده رقبایی مانند فراری و لامبورگینی قرار گرفته است.

مدیران فروش این خودروساز خصوصی در انتخاب رنگ به نوعی دست متقاضیان را بسته و تنها دو رنگ را برای انتخاب به آنها پیشنهاد داده اند.

جک J4 و  KMC X5 با رنگهای سفید و مشکی قابل خریداری است.

با توجه به عرضه خودروها در سال آینده، مدل آنها ۱۴۰۳ خواهد بود.

همچنین با توجه به فروش نقدی سند این خودروها آزاد است.

بررسی قیمت بازاری جک J4 نشان می دهد این خودروی سدان شهری در بازار با قیمتی نزدیک به ۸۴۵ میلیون تومان حاضر است.

خبر مرتبط
ایران خودرو و سایپا در چه ماهی از سال آینده مجوز افزایش قیمت دریافت می‌کنند؟

اقتصادنیوز: مدیرعامل ایران‌خودرو در نامه خود خطاب به سازمان بورس، ابراز امیدواری کرده که در سال آینده قیمت محصولات این شرکت اصلاح شود، موضوعی که نشان می‌دهد افزایش نرخ پایه خودروهای داخلی حداقل تا پایان امسال منتفی است.

بنابراین متقاضیان این خودرو در صورت شرکت در طرح فروش فوق العاده کرمان موتور حدود ۶۵ میلیون تومان سود می کنند.

اما دیگر محصول حاضر در این طرح فروش فوق العاده یعنی KMC X5 هنوز در بازار خودرو عرضه نشده بنابراین می توان گفت خریداران این خودرو در این طرح فروش به نوعی دست بالا را در تعیین قیمت بازاری این خودرو خواهند داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید