عضو کیمسیون اقتصادی در گفت و گو با اقتصاد روز :

برخورد با بدهکاران صندوق ذخیره ارزی بعد از پایان فرصت

کدخبر: ۱۰۰۱۱۱
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت : تولید کننده اگر اقساط خود را به صندوق ذخیره ارزی پرداخت نکند در حال انجام تخلف است و قطعا با او برخورد می شود.
برخورد با بدهکاران صندوق ذخیره ارزی بعد از پایان فرصت

محمدعلی مددی  در گفت‌و‌گو با اقتصاد روز، با بیان اینکه طی جلسه ای که با مدیر عاملان بانک های کشور و وزیر اقتصاد جناب آقای طیب نیا داشتیم، قرار بر این شد یک فرصت دیگر را در اختیار تولید کنندگان و سرمایه گذاران قرار دهیم تا بتوانند در این فرصت بدهی های خود را به صندوق ذخیره ارزی پرداخت کنند.
وی افزود: همچنین در این جلسه مطرح شد تا سرمایه گذاران و تولید کنندگان یک فرصت برای حل مشکل نقدینگی مراکز خود داشته باشند تا تصمیم درستی اتخاذ کنند و تمام مدیران بانک ها ماده 16 را اعمال کنند.
نماینده مردم میانه در مجلس با بیان اینکه مدیر عاملان بانک ها و تولید کنندگان اعلام کردند که نقدینگی شان بسیار ضعیف است و با این نقدینگی ضعیف و بدهی های بانکی نمی توانیم اداره امور بانکی را تحت کنترل داشته باشیم، گفت : به همین جهت ماده 16 را برای بخشودگی دیر کرد ها اعمال و همچنین ابلاغ کردیم تا این مورد در کشور عملیاتی شود .
مددی تصریح کرد : اگر بانکی هست که این مورد را اعمال نمی کند، قطعا متخلف شناخته می شود چرا که در کمیسیون تصویب شد تا همه بانک ها این طرح را اعمال کنند.
وی با بیان اینکه از این ایده دفاع کرده است و آن را برای صنعت تولید کشور و سرمایه داران مفید می داند خاطرنشان کرد : مدیران متعهد شده اند که این طرح را در دستور کار خود قرار دهند و از آنها هم چنین انتظاری می رود. خوسبختانه تا به حال موردی پیش نیامده است که بخواهیم با آن برخورد جدی کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید