رحمت الله نوروزی مطرح کرد:

جهاد کشاورزی به تعهدات خود عمل کند

کدخبر: ۱۰۰۱۴۰
عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با یادآوری خسارت های وارد شده به باغداران و کشاورزان شمالی در اواخر سال گذشته، گفت: دولت قول داد از طریق وزارت خانه های جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تعاون روستایی تسهیلات و گامهایی را برای حمایت از این کشاورزان بردارد، اما تاکنون این وعده محقق نشده است.
جهاد کشاورزی به تعهدات خود عمل کند

به گزارش اقتصاد روز و به نقل از خانه ملت، رحمت الله نوروزی در گفت وگویی با بیان اینکه هنوز وزارت جهاد کشاورزی هنوز به تعهد خود در پرداخت خسارت به باغداران و کشاورزان خسارت دیده از برف و سرما عمل نکرده است، بیان داشت : دولت باید با بکارگیری راهکارهای لازم از ضرر و زیان کشاورزان و خروج این تولیدکنندگان از چرخه کار وتولید جلوگیری کند.

نماینده علی آباد کتول در مجلس با یادآوری خسارت های وارد شده به باغداران و کشاورزان شمالی در اواخر سال گذشته، تصریح کرد: دولت قول داد از طریق وزارت خانه های جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تعاون روستایی تسهیلات و گامهایی را برای حمایت از این کشاورزان بردارد، اما تاکنون این وعده محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت  قرار‌دادی را مبنی بر تضمین خرید محصولات کشاورزی استان مازندران منعقد کردند، گفت: به این قرارداد عمل نشده است و به همین دلیل باغداران با خسارت زیادی مواجه شدند.

نوروزی با یادآوری عنوان سال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی، گفت: دولتمردان باید با یک اراده و مدیریت جهادی  جدی  بخش تولید  و کشاورزی را مورد حمایت قرار دهند.

عضوکمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس با یادآوری اینکه در حال حاضر جمع آوری و فروش صیفی جات و سیب زمینی گلستان دچار مشکل شده است، تصریح کرد: کشاورز با قبول این همه مشکل و رنج تولید و هزینه های بالا باید بیش از اینها مورد حمایت وتوجه دولت قرار گیرند و وجود چنین نابسامانی هایی مورد قبول نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید