عیسی امامی مطرح کرد:

بدهی های معوقه را همچون چماق بر سر بدهکاران نزنیم

کدخبر: ۱۰۰۲۰۶
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه به خط کردن بدهکاران بانکی منطقی نیست، گفت: بنگاههای اقتصادی برای تامین منابع مشکل دارند و شاید معوقات آنها به دلیل تحریم یا سایرمشکلات اقتصادی باشد از این رو دلیلی ندارد اینها را به خط کنیم و بر سرشان چماق بزنیم.
بدهی های معوقه را همچون چماق بر سر بدهکاران نزنیم

به گزارش خبرگزاری اقتصاد روز و به نقل از خانه ملت، عیسی امامی در گفت و گویی با بیان اینکه احتمال کاهش نرخ دلار به 2650 تومان وجود دارد گفت: اینکه با سیاستهای اقتصادی مناسب نرخ ارز را به 2650 تومان برسانیم حرف درستی است چرا که آنچه که در محاسبات بودجه لحاظ شده است نرخ  2650 است و دولت هم موظف است بر اساس این نرخ نیازتولیدکنندگان  را تامین کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: رشد اقتصادی و برطرف شدن موانع و محدودیتها و تزریق ارز به داخل کشورمنجر به کاهش قیمت خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر ارز حاصل از صادرات به داخل اقتصاد تزریق شود می توان کمبود ارز را جبران کرد،‌ درباره اصرار نمایندگان و برخی کارشناسان براعلام اسامی دانه درشتهای بانکی، گفت: این امور را دستگاههای نظارتی و امنیتی و قضایی با رعایت حقوق شهروندی و قضایی باید پی گیری کنند وهمه نباید دخالت کنند.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: با اعلام اسامی مشکلات اجتماعی تولید می شود واین می تواند ضربه ای به  بنگاهها ی اقتصادی باشد به نحوی که هیچ وقت نتوانند بلند شوند و در چرخه بمانند.

امامی با تاکید بر اینکه ضرورتی بر اعلام اسامی نیست، ‌گفت: دستگاههای مسئول باید اگر متوجه رانت و مفسده ای شدند بدون هیاهو  وبا آرامش و منطق کار خود را پیش ببرند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه به خط کردن کردن بدهکاران بانکی منطقی نیست،‌ گفت: بنگاههای اقتصادی برای تامین منابع مشکل دارند و شاید معوقات آنها به دلیل تحریم یا سایرمشکلات اقتصادی باشد از این رو دلیلی ندارد اینها را به خط کنیم و بر سرشان چماق بزنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید