نظارت دائمی دولت بر مسکن مهر

کدخبر: ۱۰۵۸۱۸
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به زودی سهم 700 میلیارد تومانی خود را برای سرعت در تکمیل خدمات زیربنایی پرداخت می کند،گفت: دولت پیشرفت کار و تأمین خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر را رصد می کند.
نظارت دائمی دولت بر مسکن مهر

 فارس نوشت :

اسحاق جهانگیری  در پاسخ به این سؤال که قرار بود هزار میلیارد تومان برای تکمیل خدمات زیربنایی مسکن مهر از سوی وزارت نیرو و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری برای تکمیل خدمات زیربنایی مسکن مهر پرداخت شود، اما هنوز سهم 700 میلیاردی معاونت برنامه‌ریزی پرداخت نشده است، گفت: مسئولان وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو دائماً پیگیر پیشرفت ساخت و ساز و ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی واحدهای مسکن مهر هستند و ما نیز در دولت مرتب این موارد را رصد می‌کنیم.

وی ادامه داد: بزودی آن 700 میلیارد تومانی که آقای نوبخت برای تأمین خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر قول داده پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اواسط شهریور ماه سال جاری بود که جلسه‌ای برای تأمین خدمات زیربنایی مسکن مهر با حضور مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو و نوبخت در حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد.

در این جلسه نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی به جهانگیری و سایر مسئولان ارشد وزارتخانه‌ها قول داد تا 700 میلیارد تومان را دولت و 300 میلیارد تومان را وزارت نیرو برای تأمین خدمات زیربنایی مسکن مهر تا پایان شهریور تقبل کنند.

پرداخت 300 میلیارد تومان برای خدمات زیر بنایی مسکن مهر از محل انشعابات

نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در تاریخ 16 مهر ماه امسال طی نامه‌ای به شماره 40904224 به وزارت نیرو ابلاغ کرد که از محل حق انشعابات 300 میلیارد تومان بابت احداث شبکه آب، برق و فاضلاب مسکن مهر اقدام کند.

علی‌رغم اینکه نوبخت قول داده بود تا 700 میلیارد تومان برای آب و برق و گاز مسکن مهر را نیز معاونت برنامه‌ریزی تقبل کند، خبرها حاکی از این است که هنوز این اعتبار تخصیص نیافته است.

ظاهراً چون در بودجه این مبلغ پیش‌بینی نشده نوبخت به دنبال تامین این اعتبار است.

به نظر می‌رسد، دولت برای این کار باید اقدام به جابجایی ردیف بودجه کرده و یا از محل صرفه‌جویی در هزینه‌ها مبلغ 700 میلیارد تومان را تأمین کند.

پیش‌تر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از تقبل پرداخت 700 میلیارد تومان از سوی نوبخت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی دولت و 300 میلیارد تومان از سوی وزیر نیرو برای تأمین خدمات زیربنایی خبر داده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید