ادامه سریال تحویل مسکن مهر این بار در هشتگرد

کدخبر: ۱۰۷۲۱۸
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکن مهر شهرجدید هشتگرد تا اسفند ماه خبر داد.
ادامه سریال تحویل مسکن مهر این بار در هشتگرد

به گزارش «اقتصادنیوز»، دفتر فنی استانداری البرز، احمد اصغری‌مهرآبادی در نشست مشترک شورای مسکن مهر که در شرکت عمران شهر جدید هشتگرد برگزار شد، اعلام کرد: از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی، تامین مسکن برای خانواده‌های فاقد مسکن به ویژه اقشار کم درآمد همواره در دستور کار و مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است. در همین راستا پروژه بزرگ مسکن مهر در سال‌های اخیر کلید خورد و کار ساخت بیش از دو میلیون واحد مسکن آغاز شد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افزود: بر اساس تصمیم دولت هزار میلیارد تومان جهت پروژه‌های مسکن مهر تامین خواهد شد تا خدمات زیربنایی واحدهایی که کار ساخت آنها به اتمام نرسیده است با اولویت‌بندی‌ انجام شود.

او افزود: برای تکمیل خدمات زیربنایی 220 میلیارد تومان به وزارت نیرو مساعدت شده و تهیه 1200 میلیارد تومان دیگر نیز در دستور کار قرار دارد؛ با این وجود، 5600 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

او افزود: از مجموع 54 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد 13 هزار واحد آن تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی افزود: با نصب انشعابات آب، برق و فاضلاب 10 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد آماده واگذاری به متقاضیان است.

او گفت: با اعلام آمادگی و اتمام خدمات زیر ساختی مقرر شده تا اسفند ماه سال جاری 10هزار مسکن افتتاح شود.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر همچنین از تشکیل کارگروهی به دستور معاون اول رئیس‌جمهوری جهت خدمات روبنایی خبر داد و گفت: بر این اساس برآورد تعداد و اعتبار مدرسه، مسجد، کلانتری، مراکز درمانی و... پروژه‌های مسکن مهر انجام و پس از مطرح شدن در حضور معاون اول رئیس‌جمهوری درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید