کمتر از یک ماه صورت گرفت

آغاز به کار کوره‌های شرکت‌های سیمانی از فردا

کدخبر: ۱۱۰۷۰۵
بر اساس نامه جدید دبیر انجمن سیمان کوره‌های ۷۰ شرکت سیمانی پس از 21 روز روشن خواهد شد.
آغاز به کار کوره‌های شرکت‌های سیمانی از فردا

به گزارش  اقتصادنیوز،در حالی که قرار بود در راستای جبران هزینه‌ها، گاز و پلمپ مخازن مازوت 70 شرکت سیمانی به مدت یک ماه ادامه پیدا کند، شنیده‌ها حاکی از آن دارد که قطعی کمتر موعد مقرر به طول انجامید و پس از 21 روز کوره‌‌های کارخانه‌های سیمان دوباره روشن خواهند شد.

چندی پیش دبیر انجمن سیمان از قطعی گاز و پلمپ مخازن مازوت شرکت‌های سیمانی خبر داد در حالی که طبق هماهنگی‌های صورت گرفته بین انجمن سیمان و وزارت نفت از 24 دی‌ماه قرار شد در مقابل توقف کلیه کوره‌های کلینکر، وزارت نفت قسمتی از هزینه‌های مربوط به تولید کلینکر را در قبوض آتی گاز یا خریدهای آت مخازن مازوت جبران کند.

این در حالی است که این اتفاق برای 70 شرکت سیمانی گران تمام شد و باعث ریزش سهام این گروه در بازار و نگرانی سرمایه‌گذاران شود. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد در کمتر از ماه از این اقدام دبیر انجمن سیمان در اطلاعیه‌ای به شرکت‌های سیمانی دستور راه‌اندازی مجدد کوره‌ها را از فردا چهارشنبه 15 بهمن ماه داده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده از این نامه قرار است میزان و چگونگی تامین بخشی از هزینه‌های ثابت دوره زمانی توقف آن شرکت‌‌های سیمانی که از تعهدات وزارت نفت است، متعاقبا اطلاع‌رسانی شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک