کرایه شناورهای دریایی، شناور می شود

کدخبر: ۱۰۲۰۲۶
به گفته معاون سازمان بنادر و دریانوردی،  در سال جدید نرخ کرایه شناورهای مسافری هیچ تغییری نکرده و پیشنهاد سازمان بنادر، متنوع سازی نرخ کرایه شناورهای مسافری است .
کرایه شناورهای دریایی، شناور  می شود

به گزارش  اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، علی استیری گفته است:  اسفند ماه سال گذشته، نرخ کرایه شناورهای مسافری پس از چند سال که ثابت باقی مانده بود، افزایش یافت و و پس از آن علیرغم اجرای فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها هیچ تغییری نداشته است.

وی با اشاره به افزایش هزینه شناورها در سال‌های گذشته اظهار کرد: افزایش قیمت سوخت و قطعات، شرایط کاری شناورها را با دشواری روبرو کرده است، هر چند در این رابطه سازمان بنادر مسئول نیست و اتحادیه حمل‌و‌نقل دریایی باید درخواست افزایش قیمت خود را به شوراهای شهر منطقه ارائه دهد.

استیری اضافه کرد:‌ کلیه درخواست‌های رسمی بررسی شده و از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی هر استان، کارشناسی می‌شود تا به شکل نهایی اعمال شوند اما در حال حاضر هیچ درخواست رسمی در این زمینه ارائه نشده است.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به پیشنهاد این سازمان برای متنوع‌سازی نرخ کرایه شناورها گفت: پیشنهاد ما این بود که با توجه به نوع شناور و میزان خدماتی که به مسافران ارائه می‌شود نرخ کرایه تعیین شود که البته نیاز به بررسی و تشخیص دقیق شرایط دارد و تاکنون در این زمینه بحث جدی مطرح نشده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید