رییس کمیته تحقیق و تفحص از صنعت فولاد مطرح کرد:

سوء مدیریت در 8 طرح فولادی

کدخبر: ۱۰۰۳۹۲
رییس کمیته تحقیق و تفحص از صنعت فولاد ،گفت: سوء مدیریت وزرا و مسئولین وزارت صنعت،معدن و تجارت در دولت های گذشته باعث پرداخت 7هزار میلیارد تومان از جیب مردم شده است.
سوء مدیریت در 8 طرح فولادی

به گزارش اقتصاد روز به نقل از خانه ملت، نادر قاضی پور در گفت و گو یی در رابطه با نتایج کسب شده از تحقیق و تفحص از صنعت فولاد ،گفت: گزارش این تحقیق و تفحص آماده بوده و به کمیسیون صنایع و معادن ارسال شده، اما ارایه گزارش کامل آن قبل از قرائت در صحن علنی تخلف بوده و نمی توان آن را عنوان کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با یکی از تخلفات صورت گرفته افزود: بنا بود که تا پایان سال 86 طرح های هشتگانه صنعت فولاد با 2 هزار و 600 میلیارد تومان تکمیل و به مرحله بهره برداری رسد، اما متاسفانه اکنون برای تکمیل این طرح ها 9 هزار و 600 میلیارد تومان نیاز است، یعنی عدم سومدیریت وزرا در دولت های گذشته و مسئولان صنعت فولاد باعث شد که 7 هزار میلیارد تومان از جیب مردم برای تکمیل این طرح ها پرداخت شود.

رییس کمیته تحقیق و تفحص از صنعت فولاد تصریح کرد: در حال حاضر گفته می شود که این طرح ها تا سال 94 و با هزینه هزار و 200 میلیارد تومان برای هر طرح تکمیل خواهد شد که بسیاری از آنها اکنون پیشرفت 30 درصدی داشته و ادامه آن به دلیل کمبودهایی از قبیل نبود گاز، برق و آب در منطقه احداث ،دشوار و زمانبر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید