با امضای تفاهم نامه هوایی بین دو کشور صورت گرفت

برداشته شدن محدودیت پروازی بین ایران و ارمنستان

کدخبر: ۱۰۰۵۶۷
امضای تفاهم نامه مشترک ایران و ارمنستان در زمینه توسعه همکاریهای هوایی در روز 24 ماه می سال 2014 میلادی فرصتی در جهت توسعه صنعت هوایی در دو کشور را فراهم می کند.
برداشته شدن محدودیت پروازی بین ایران و ارمنستان

به گزارش اقتصاد روز به نقل از پایگاه اینترنتی آیسور ، مقامات هوانوردی ایران و ارمنستان یادداشت تفاهمی در زمینه همکاریهای هوایی امضا کردند .این یاداشت تفاهم که در ایروان امضا شد بین معاون وزیر اقتصاد ارمنستان و مدیر اداره امور حقوقی وبین الملی سازمان هواپیمایی کشوری ایران امضا شد.

بر اساس این یادداشت تفاهم که در روز 24 می سال 2014 میلادی امضا شد ، محدودیتها در زمینه تعداد و ظرفیت مسیرهای پروازی بین دو کشور برداشته می شود و فضای مناسبی برای رقابت ازادانه شرکتهای هواپیمایی دو کشور فراهم می شود . این یادداشت تفاهم زمینه را برای ارتقای روابطدو جانبه در زمینه هوانوردی فراهم می کند.

ایران و ارمنستان روابط تجاری زیادی با هم دارند. در سال گذشته ارزش صادرات ایران به ارمنستان برابر با 198 میلیون دلار امریکا بوددر حالیکه هزینه واردات ایران از ارمنستان به مرز 95 میلیون دلار امریکا می رسید . انتظارمی رود با توسعه پروازهای بین دو کشور حجم تجارت هم  در سالهای پیش رو افزایش یابد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید