رئیس دیوان محاسبات کشور مطرح کرد:

بررسی رانت ۶۵۰ میلیون یورویی در دادسرای دیوان محاسبات

کدخبر: ۱۰۰۵۷۵
رئیس دیوان محاسبات کشور از بررسی پرونده رانت ۶۵۰ میلیون یورویی در مرحله دادسرای دیوان محاسبات خبر داد.
بررسی رانت ۶۵۰ میلیون یورویی در دادسرای دیوان محاسبات

به گزارش اقتصاد روز، امین حسین رحیمی رئیس دیوان محاسبات کشور در حاشیه جلسه شورای امور حقوقی دستگاه های اجرایی و دیوان محاسبات درباره تخلف 10 هزار میلیارد تومانی پالایشگاه های کشور گفت : پالایشگاه ها یک بدهی مالیاتی در خصوص فروش فراورده های نفتی دارند و مبالغی را به عنوان مالیات از مردم گرفته بودند که آن را به حساب خزانه واریز نکردند البته در سال گذشته بخشی از این بدهی واریز شده است.

این جلسه با موضوع هم‌اندیشی معاونین و مدیران حقوقی دستگاه‌های اجرایی با دیوان محاسبات برگزار شده بود.

رئیس دیوان محاسبات کشور در جمع خبرنگاران گفت : بدهی مالیاتی پالایشگاه ها هنوز باقی مانده است و دیوان محاسبات نیز پیگیر وصول آن است.

او درباره اقدامات صورت گرفته دیوان در بررسی رانت 650 میلیون یورویی افزود : دیوان در حال بررسی پرونده رانت 650 میلیون یورویی است و بعد از صدور رأی قطعی خبر این پرونده را منتشر خواهد کرد.

رحیمی تصریح کرد : پرونده رانت 650 میلیون یورویی در مرحله دادسرای دیوان محاسبات در حال رسیدگی است و نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.

امین حسین رحیمی بیان کرد : نکته‌ای که وجود دارد این است که باید تلاش کنیم تا در کشور یک امکان اقتصادی برای بخش خصوصی را برای همه به‌طور یکسان فراهم کنیم و این عدالت ایجاد می‌کند. همچنین موضوع مهم‌تر این است که یک فرد و یا یک شرکت نتواند نبض اقتصادی کشور را در دست بگیرد. در هر حال این پرونده در مرحله دادسرا در حال بررسی در دیوان محاسبات است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید