معاون سازمان حمایت اعلام کرد

افزایش قیمت لبنیات غیرقانونی است

کدخبر: ۱۰۰۸۷۲
درخواست صنایع لبنی برای قیمت گذاری جدید کالاها بررسی و در نهایت با افزایش قیمت این کالاها مخالفت شد لذا هرگونه افزایش قیمت لبنیات غیرقانونی است. همچنین بنا بر افزایش قیمت هیچ کالایی پس از اجرای فاز دوم هدفمندسازی نیست.
افزایش قیمت لبنیات غیرقانونی است

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا،‌ مجتبی فراهانی -معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت- در پاسخ به اینکه آیا سازمان حمایت در راستای افزایش قیمت حامل‌های انرژی و اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اقدام به تعیین دستورالعمل جدید برای قیمت‌گذاری کالاها کرده است؟ اظهار کرد: هیچ قیمت‌گذاری جدیدی برای هیچ کدام از کالاها انجام نشده است.

او ادامه داد: قرار بود انجمن‌ها و تشکل‌ها پیشنهادهای خود را ارائه دهند ولی به غیر از انجمن لبنیات هیچ پیشنهاد دیگری برای قیمت‌گذاری جدید نداشته‌ایم.

فراهانی با بیان اینکه سازمان حمایت درخواست انجمن صنایع لبنی را برای افزایش قیمت پس از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بررسی کرد، گفت: در نهایت با افزایش قیمت این کالا مخالفت شد و هرگونه افزایش قیمت لبنیات غیرقانونی است.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت با اشاره به اینکه هرگونه افزایش قیمت کالاها از سوی انجمن‌ها و تشکل‌های مربوطه تخلف محسوب می‌شود، اظهار کرد: اجازه افزایش قیمت را نداده‌ایم و هنوز دستورالعمل جدید لحاظ نشده است لذا افزایش قیمت‌ها خودسرانه و تخلف محسوب می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید